MEGA KORTING bij Katan Vuurwerk

Hallo mensen,

Wij vinden spijtig dat wij de extreem saluuts niet geheel konden uitleveren,wij hebben van brave en wichers niet de totale order kunnen ontvangen,wij hebben dus daar voor de FS gekregen .

De lily magnolia was niet op tijd in NL ,dus die kon niet worden uitgeleverd worden.

Jullie begrijpen ook wel dat wij dit, niet graag doen, en proberen een goed artikel er voor te geven.

Hopende op jullie begrip, en goede en fijne en veilge jaarwisseling.

Ronny Vos

Hoi Ronny, bedankt voor je antwoord, enkel is het vuurwerk dus wel leverbaar geweest op het moment dat wij daar waren, hierboven het bewijs (iemand voor en iemand ná ons kregen ze wél mee...), vind het dus een rare gang van zaken en absoluut niet kunnen. De actie is prachtig, maar ik ben wel teleurgesteld in de afhandeling en de excuses, want die kloppen dus gewoon niet.

Het vuurwerk is goed wat we nu hebben gekregen, daar niet van, dus dat is geen probleem, maar ik vind het jammer dat ik ruim een maand ervoor bestel, ruim 220km ervoor rijd en dan niet krijg wat beloofd is terwijl het er wél is. :wink:

Fijn uiteinde, maak er wat van!

:bye:

Dat is wel vreemd, want wat ik begreep is dat men bij katan is teruggefloten bij de actie van de lily magnolia en de extreme salute, omdat deze aanbieding ver onder de normale verkoopprijs lag. Maar nu lees ik dat de aanbieding wel degelijk leverbaar was...een erg vreemde gang van zaken..vooral omdat veel freaks extra die aantal kilometers reden om naar katan te gaan...

Doet Katan dit elk jaar of niet want anders moet ik toch maar even al mijn planningen schrappen. :rolleyes:

500 gram, weet je misschien of er volgend jaar weer zo'n mega uitverkoop actie komt. Want ondanks hoe het gelopen is.. (zelf ook supermagnolia ontvangen + 3 kleine potjes, en de FT als vervanging van de ES) moet ik ook niet veel zeuren met zulke mooie prijsjes :)

Die FT was echter wel een hele erge tegenvaller. Had er 8 van besteld. Ze kwamen bij langerna niet in de buurt van een ES.

Heeft iedereen hier alles compleet ontvangen bij Katan??

Ik had 6 Lily Magnolia's, deze bleken niet geleverd ofzo :mad: Dus kreeg ik de Maxx-lijn Super magnolia 500gr en nog 3 kleine Star collection potjes ofzo (naja vooruit dan maar dacht ik).
Vervolgens waren de Extreme Salutes ook op (toch erg knap wanneer je deze ruim een halve maand vooruit hebt besteld en ze hebben het vervolgens niet :rolleyes:). Gelukkig wel vervangende potten gekregen: Fascination Trip van Vuurwerkland. Al vraag ik me af of dit ook daadwerkelijk omgelabelde Extreme Salutes zijn en zo ja hoe ze eruit zien :bonk: Ik kan er helaas weinig over vinden.

Karton Super 4 Cakes kreeg ik wel gewoon netjes geleverd. En verder werd ik voor de rest wel vriendelijk en snel geholpen. Alleen beetje jammer dat zo'n beetje de helft van m'n bestelling uiteindelijk anders werd, maar goed vanwege de aantrekkelijke prijzen heb ik er verder wel vrede mee.

Ik had ook o.a. 6 Lily magnolias besteld ,stonden nog in Antwerpen ,dus ik kreeg een vervanger hiervoor.
Ik heb ook de Super Magnolia gekregen en 8 potjes (twv 7,95 pst)uit de Star Collection. De 6 Lily Magnolias waren 30 Euro , en ik kreeg er twv ruim 100 Euro voor terug....vind ik heel netjes en klantvriendelijk!!:)

Ik had ook o.a. 6 Lily magnolias besteld ,stonden nog in Antwerpen ,dus ik kreeg een vervanger hiervoor.
Ik heb ook de Super Magnolia gekregen en 8 potjes (twv 7,95 pst)uit de Star Collection. De 6 Lily Magnolias waren 30 Euro , en ik kreeg er twv ruim 100 Euro voor terug....vind ik heel netjes en klantvriendelijk!!:)

Per setje van Lily Magnolia (6 dus), kreeg men een Super Magnolia en 3 Royal Palace, uit reacties blijkt dus al dat er iemand was die er 4 kreeg, jij zelfs 6... :bonk: Snap er nu helemaal niets meer van, vind dit werkelijk een slechte bedoeling en telkens duikt er weer wat op wat niet klopt... :frusty:

500 gram, weet je misschien of er volgend jaar weer zo'n mega uitverkoop actie komt. Want ondanks hoe het gelopen is.. (zelf ook supermagnolia ontvangen + 3 kleine potjes, en de FT als vervanging van de ES) moet ik ook niet veel zeuren met zulke mooie prijsjes :)

Die FT was echter wel een hele erge tegenvaller. Had er 8 van besteld. Ze kwamen bij langerna niet in de buurt van een ES.

Wijn er nu al mee bezig,maar er komt iets totaal iets anders,waar wij géén importeur meer nodig hebben,wij zijn uiteindelijk degene die de handel moeten uitleveren,en als wij het niet krijgen moeten wij het oplossen,dit is ook onze taak ,maar niet de mooieste.

Dus voor komend jaarwisseling komt er zeker iets heel bijzonder op de markt

Wij zijn er nu al mee bezig,maar er komt iets totaal iets anders,waar wij géén importeur meer nodig hebben,wij zijn uiteindelijk degene die de handel moeten uitleveren en als wij het niet krijgen moeten wij het oplossen,dit is ook onze taak ,maar niet de mooiste.

Dus voor komend jaarwisseling komt er zeker iets heel bijzonder op de markt

Nou ik denk dat ik voor iedereen spreek, maar we zijn uitermate benieuwd :)
Ik hou dit topic komend jaar goed in de gaten :wink:

Nog even doorzeuren: die potjes uit de Star Collection leken wel een beetje op de Lily Magnolia, maar dan met de kleurencombinatie rood/zilver. Op zich konden wij ons dan ook wel vinden in de oplossing van Katan, zeker ook omdat de Super Magnolia natuurlijk een prima cake is.
Maaaaarrrrr: van de 9 stuks van dat Star-potje die wij gekregen hebben (3x de aanbieding) waren er 7 echt levensgevaarlijk; het merendeel van de bombettes knalde op gezichtshoogte!!!
Gelukkig waren we er na de eerste op bedacht, en hebben we daarna de hele serie achter mekaar gezet en met een bril op bekeken. En dat had toch ook wel weer wat....

Nog even doorzeuren: die potjes uit de Star Collection leken wel een beetje op de Lily Magnolia, maar dan met de kleurencombinatie rood/zilver. Op zich konden wij ons dan ook wel vinden in de oplossing van Katan, zeker ook omdat de Super Magnolia natuurlijk een prima cake is.
Maaaaarrrrr: van de 9 stuks van dat Star-potje die wij gekregen hebben (3x de aanbieding) waren er 7 echt levensgevaarlijk; het merendeel van de bombettes knalde op gezichtshoogte!!!
Gelukkig waren we er na de eerste op bedacht, en hebben we daarna de hele serie achter mekaar gezet en met een bril op bekeken. En dat had toch ook wel weer wat....

Star is B&W Jan , dat kan je Katan niet kwalijk nemen , en de kleine NL cakes ZIJN nogal gevaarlijk (30 -40 % is gewoon gevaarlijke troep), ik zet deze ook altijd vast met een Vuurwerkklem.
Mijn buurman had een pakket van GBV , en daar vielen 2 potjes van om , bij een derde kwamen de bombettes ook maar 1 tot 2 meter hoog....we moesten echt dekking zoeken..., onbegrijpelijk dat dit door de keuring is gekomen:angry:
Geef mij maar die @illegale@ Duitse en Tsjechiese cakes...super veilig, erg stabiel, vaak mooier , en ook nog VEEL goedkoper :)

Per setje van Lily Magnolia (6 dus), kreeg men een Super Magnolia en 3 Royal Palace, uit reacties blijkt dus al dat er iemand was die er 4 kreeg, jij zelfs 6... :bonk: Snap er nu helemaal niets meer van, vind dit werkelijk een slechte bedoeling en telkens duikt er weer wat op wat niet klopt... :frusty:

Ik laat me niet zo snel een loer draaien , en ben nogal goed gebekt:)
Een goede babbel doet vaak wonderen:)

Ik laat me niet zo snel een loer draaien , en ben nogal goed gebekt:)
Een goede babbel doet vaak wonderen:)

Ik ben ook wel goed gebekt, wij kregen het gewoon niet en wij zijn er naderhand niet meer op doorgegaan aangezien we nu gelijke cakes in de show konden gebruiken. Echter is achteraf het alternatief ook nog eens tegen gevallen in vergelijking met de Extreme Salute, maar goed, het zij zo.

Punt is dat ze onderscheid maken, dat ze niet uitleveren wat je besteld hebt, maar dat ze het wél hebben, je moet alleen écht bijdehand gaan doen voordat ze toegeven. Ik vind het gewoon geen stijl en heb daar geen goed woord voor over, voordeel van zo'n forum is dat de waarheid op tafel komt en dit dus bedrog is geweest.

Ik ben ook wel goed gebekt, wij kregen het gewoon niet en wij zijn er naderhand niet meer op doorgegaan aangezien we nu gelijke cakes in de show konden gebruiken. Echter is achteraf het alternatief ook nog eens tegen gevallen in vergelijking met de Extreme Salute, maar goed, het zij zo.

Punt is dat ze onderscheid maken, dat ze niet uitleveren wat je besteld hebt, maar dat ze het wél hebben, je moet alleen écht bijdehand gaan doen voordat ze toegeven. Ik vind het gewoon geen stijl en heb daar geen goed woord voor over, voordeel van zo'n forum is dat de waarheid op tafel komt en dit dus bedrog is geweest.

Daar sluit ik me helemaal bij aan..
Overigens zijn de kortingen natuurlijk wel mooi, maar dan moet er wel wat beter's tegen overstaan wat betreft de service..

Het valt mij op dat er rondom Katan vuurwerk maar 2 soort berichten verschijnen.
Het eerste bericht is vaak geplaatst door een van hun medewerkers en gaat over de extreem hoge kortingen die ze geven.
En het 2e soort bericht geplaatst door een klant gaat over het niet compleet zijn van de orders en het vervangen van een bepaald product door een andere.
Ik vraag mij dan af waarom ze niet eerst hun leverancie's op orde krijgen i.p.v. zulke kortingen te gaan geven en daarom vaak nee te moeten verkopen.

Lili Magnolia en Extreme Salutes waren ook niet aan ons meegegeven, wel goede alternatieven (hoop ik dan voor de Extreme Salutes), maar wat bleek; buiten stond een forumlid (PlumBloom) en die had wat bijdehanter gereageerd (gezegd dat ie via een forum had besteld), jawel, die kreeg gewoon de Extreme Salutes én Lily Magnolia! :frusty::bonk:

Nouja, wij hebben er maar mee ingestemd, terruggaan vonden we geen optie, maar jezus, wat een afgang man, vind dit echt slechte zaak! Leuk die korting, leuk dat roepen, maar zeggen dat je dingen niet na kunt komen en achteraf blijkt dat ze hebben gelogen, dat vind ik vies, echt heel slecht!!!

EDIT: vanavond de doos uitgepakt, één van de fluitbakken was opengescheurd en op z'n kop gezet, nou, je kunt wel raden wat er dan gebeurt als je hem oppakt... Precies, kon even een zooi pijltjes uit de doos vissen en terugstoppen.
Daarnaast was 1 pakje crackling balls compleet geplet, niet meer te gebruiken....
En in de chaos die daar was hebben we even snel gecheckt, ik zag 2 matten, maar wat staat er op mijn bestellijst; 2x 1.110 schoten, ik heb dus 2x 210 gekregen... :angry:

Ik ben nou helemaal zeker van het feit dat deze winkel liegt, bedriegt en niet goed met de spullen omgaat, wij hebben tevens gezien hoe hard ze ons karton Fascination Trip in een hoek smeten tegen de muur aan, ja, dat is fijn. :bonk:

Oftewel, dan raad je de mensen meteen ook aan om niet naar deze toko toe te gaan!

dat niet volgens mij hoor, maar eerst eens afwachten waar ze volgens jaar mee komen...
btw, die fluitbakken hadden wij ook besteld...die waren ook niet helemaal heel nou je het zegt...ik had er niet zo heel aandacht aan besteeds, maar nou ik dit lees...dan weet ik ook waarom dat was :p
Ik zeg alleen niet meteen 123 volgend jaar geen katan, eerst dus kijken waar ze mee komen, want ze beloven wel beterschap....

Als je inplaats van een setje lily magnolia een super magnolia (laat staan de 3 extra cakes) krijgt moet je niet gaan lopen zeuren. De vervangers van de Extreme Salute waren veel slechter. Daar zou ik liever super 4 cakes voor in de plaats krijgen.

Back
Bovenaan