MEGA KORTING bij Katan Vuurwerk

Dat is wel mogelijk. 2 jaar geleden had ik ook meerdere bestellingen. Tegelijk afgehaald.
Ik hoop alleen wel dat het afhalen nu wel goed gaat. Dat was een DRAMA; enorme wachttijden van wel 2 uur en producten die er niet waren. Echte totale chaos, zoiets had ik nog niet gezien.
Nu maar hopen dat het nu wel goed gaat!

Dat is wel mogelijk. 2 jaar geleden had ik ook meerdere bestellingen. Tegelijk afgehaald.
Ik hoop alleen wel dat het afhalen nu wel goed gaat. Dat was een DRAMA; enorme wachttijden van wel 2 uur en producten die er niet waren. Echte totale chaos, zoiets had ik nog niet gezien.

Over welke locatie heb je hier, welke dag en tijdstip? Waren je bestelling die je hebt gedaan in de voorverkoop niet correct/compleet?

Locatie Doetinchem. Nou het was in 2006 en het zal wel de 1e verkoopdag geweest zijn, dan haal ik het bijna altijd op. En het was rond een uur of 3.
Bestelling was niet compleet. Ik had veel besteld en moest dus ter plekke alle dozen uitpakken om te kijken of alles wel klopte. Dit was dus niet zo. Sommige dingen waren er niet/uitverkocht en dat terwijl ik erg op tijd had besteld zoals altijd.
Als ik niet een beetje brutaal was geweest (smoesje dat ik over een half uur weg moest ivm afspraak) dan had ik erg lang kunnen wachten. Sommige mensen stonde er echt al 2 uur.

Dit jaar de gok maar weer eens gewaagd en laten verleiden door de mooie prijzen!

Locatie Doetinchem. Nou het was in 2006 en het zal wel de 1e verkoopdag geweest zijn, dan haal ik het bijna altijd op. En het was rond een uur of 3.
Bestelling was niet compleet. Ik had veel besteld en moest dus ter plekke alle dozen uitpakken om te kijken of alles wel klopte. Dit was dus niet zo. Sommige dingen waren er niet/uitverkocht en dat terwijl ik erg op tijd had besteld zoals altijd.
Als ik niet een beetje brutaal was geweest (smoesje dat ik over een half uur weg moest ivm afspraak) dan had ik erg lang kunnen wachten. Sommige mensen stonde er echt al 2 uur.

Dit jaar de gok maar weer eens gewaagd en laten verleiden door de mooie prijzen!

Vind ik een hele slechte zaak als je bestelling niet correct is als je in de voorverkoop een bestelling hebt geplaatst:mad:
Maar ik wacht wel af moet naar Zutphen en ik kan er 's avonds de bestelling ophalen

Hmm dat is minder, maar goed ik haal m'n bestelling 's avonds op. Ik hoop dat dat al scheelt :rolleyes:

hey 500 gram als je nou bij de productomschrijving een link naar het desbetreffende topic op deze site zet, is er toch duidelijkheid en staat de naam+foto niet op de site.

Blizzerd = Blizzard (Phoenix)
Ellumination = Illuminati
K. FPM = K. Pyromania Cakes
K. Mega 4 = K. Super 4
K. Paradijs = K. Paradise
K. Xtra Vakantie = K. Xtra Vaganza
Magisch Konginkrijk = Magic Kingdom (High Performance)
Poosjesdon = Poseidon
Revolutie = Revolution (High Performance)
Super Naturel = Super Natural
Uitbreken = Outbreak (High Performance)
Vliegangsten = Vigilante

Mogelijke storing bestelmodule Katan???

Mogelijke storing bestelmodule Katan???

Beste medefreaks.

Gisteren email ontvangen van Katan inzake internetbestelling:

Geachte heer/mevrouw,

Dit is een groepsmail naar alle klanten van Katan Vuurwerk ZUTPHEN. Indien u vuurwerk besteld heeft en betaald, maar geen orderbevestiging (met ordernummer en artikeloverzicht) heeft ontvangen, stuurt u dan zo spoedig mogelijk uw complete bestelling + aantallen naar [email protected].

Indien u nog van plan bent om te bestellen leest u dan aub goed de instructies die bovenaan de pagina staan waar tevens de ophaaldag geselecteerd kan worden. Dit is erg belangrijk!

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Mike (Firma Katan Vuurwerk)
Administrator Online Vuurwerk Kopen

Heeft iedereen hier alles compleet ontvangen bij Katan??

Ik had 6 Lily Magnolia's, deze bleken niet geleverd ofzo :mad: Dus kreeg ik de Maxx-lijn Super magnolia 500gr en nog 3 kleine Star collection potjes ofzo (naja vooruit dan maar dacht ik).
Vervolgens waren de Extreme Salutes ook op (toch erg knap wanneer je deze ruim een halve maand vooruit hebt besteld en ze hebben het vervolgens niet :rolleyes:). Gelukkig wel vervangende potten gekregen: Fascination Trip van Vuurwerkland. Al vraag ik me af of dit ook daadwerkelijk omgelabelde Extreme Salutes zijn en zo ja hoe ze eruit zien :bonk: Ik kan er helaas weinig over vinden.

Karton Super 4 Cakes kreeg ik wel gewoon netjes geleverd. En verder werd ik voor de rest wel vriendelijk en snel geholpen. Alleen beetje jammer dat zo'n beetje de helft van m'n bestelling uiteindelijk anders werd, maar goed vanwege de aantrekkelijke prijzen heb ik er verder wel vrede mee.

Lili Magnolia en Extreme Salutes waren ook niet aan ons meegegeven, wel goede alternatieven (hoop ik dan voor de Extreme Salutes), maar wat bleek; buiten stond een forumlid (PlumBloom) en die had wat bijdehanter gereageerd (gezegd dat ie via een forum had besteld), jawel, die kreeg gewoon de Extreme Salutes én Lily Magnolia! :frusty::bonk:

Nouja, wij hebben er maar mee ingestemd, terruggaan vonden we geen optie, maar jezus, wat een afgang man, vind dit echt slechte zaak! Leuk die korting, leuk dat roepen, maar zeggen dat je dingen niet na kunt komen en achteraf blijkt dat ze hebben gelogen, dat vind ik vies, echt heel slecht!!!

EDIT: vanavond de doos uitgepakt, één van de fluitbakken was opengescheurd en op z'n kop gezet, nou, je kunt wel raden wat er dan gebeurt als je hem oppakt... Precies, kon even een zooi pijltjes uit de doos vissen en terugstoppen.
Daarnaast was 1 pakje crackling balls compleet geplet, niet meer te gebruiken....
En in de chaos die daar was hebben we even snel gecheckt, ik zag 2 matten, maar wat staat er op mijn bestellijst; 2x 1.110 schoten, ik heb dus 2x 210 gekregen... :angry:

Ik ben nou helemaal zeker van het feit dat deze winkel liegt, bedriegt en niet goed met de spullen omgaat, wij hebben tevens gezien hoe hard ze ons karton Fascination Trip in een hoek smeten tegen de muur aan, ja, dat is fijn. :bonk:

Laatst bewerkt:
Mike,ik heb een ander verhaal nadat ik jullie gesproken te hebben(hoezo toeval bestaat niet:)) zag ik de bui ook al hangen.
Ik kreeg vriendelijk gevraagd ook de vervanger van de extreme salut aangeboden dus na 10 keer vragen en zeuren en 10 minuten getwijfeld te hebben ging ik ook maar akkoord.
En wat denk je komt de bestelling met alsnog de extreme salut en op de koop toe 5 pakken kanonslagen gratis erbij:shocked:
Weet niet hoe ze daar werken,maar zal wel aan de communicatie liggen maar uiteindelijk was ik wel tevreden.

Laatst bewerkt:
Hallo mensen,

Wij vinden spijtig dat wij de extreem saluuts niet geheel konden uitleveren,wij hebben van brave en wichers niet de totale order kunnen ontvangen,wij hebben dus daar voor de FS gekregen .

De lily magnolia was niet op tijd in NL ,dus die kon niet worden uitgeleverd worden.

Jullie begrijpen ook wel dat wij dit, niet graag doen, en proberen een goed artikel er voor te geven.

Hopende op jullie begrip, en goede en fijne en veilge jaarwisseling.

Ronny Vos

Back
Bovenaan