Lili Magnolia en Extreme Salutes waren ook niet aan ons meegegeven, wel goede alternatieven (hoop ik dan voor de Extreme Salutes), maar wat bleek; buiten stond een forumlid (PlumBloom) en die had wat bijdehanter gereageerd (gezegd dat ie via een forum had besteld), jawel, die kreeg gewoon de Extreme Salutes én Lily Magnolia!

Nouja, wij hebben er maar mee ingestemd, terruggaan vonden we geen optie, maar jezus, wat een afgang man, vind dit echt slechte zaak! Leuk die korting, leuk dat roepen, maar zeggen dat je dingen niet na kunt komen en achteraf blijkt dat ze hebben gelogen, dat vind ik vies, echt heel slecht!!!
EDIT: vanavond de doos uitgepakt, één van de fluitbakken was opengescheurd en op z'n kop gezet, nou, je kunt wel raden wat er dan gebeurt als je hem oppakt... Precies, kon even een zooi pijltjes uit de doos vissen en terugstoppen.
Daarnaast was 1 pakje crackling balls compleet geplet, niet meer te gebruiken....
En in de chaos die daar was hebben we even snel gecheckt, ik zag 2 matten, maar wat staat er op mijn bestellijst; 2x 1.110 schoten, ik heb dus 2x 210 gekregen...
Ik ben nou helemaal zeker van het feit dat deze winkel liegt, bedriegt en niet goed met de spullen omgaat, wij hebben tevens gezien hoe hard ze ons karton Fascination Trip in een hoek smeten tegen de muur aan, ja, dat is fijn.