Mega 6 - star Assorted

Nadat ik zelf klaar was met oud en nieuw nog ff bij torr langs geweest en die had deze nog staan. Samen met hem nog ff 2 van deze setjes weg staan fakkelen. Dat gaf wel ff een paar minuten heerlijke chaos :D

Ik heb in september 2022 nog een van de laatste setjes van 6 rechthoekige kunnen bestellen, en daar geen seconde spijt van gehad. Ondanks de wind presteerden ze prima. Jammer dat de ronde minder goed lijken te zijn.....

Hier een showtjuh met deze cakes die we schoten met oud en nieuw, een stuk of 14 geloof ik :

Ze worden tegenwoordig ook los verkocht
.

Hier de Pandora star helaas zie je wel dat hij veel last heeft van de wind

Ze worden tegenwoordig ook los verkocht
.

Hier de Pandora star helaas zie je wel dat hij veel last heeft van de wind

De afbeelding die je echter in jouw Youtube-video hebt geupload is een ronde cake uit de Mega 5 Star, de opvolger van de Mega 6 Star die al meerdere jaren uit de Vuurwerkmania-collectie is. De Mega 6 Star waren rechthoekige cakes. Ik ben benieuwd welke versie dit nu was? Alvast bedankt!

De afbeelding die je echter in jouw Youtube-video hebt geupload is een ronde cake uit de Mega 5 Star, de opvolger van de Mega 6 Star die al meerdere jaren uit de Vuurwerkmania-collectie is. De Mega 6 Star waren rechthoekige cakes. Ik ben benieuwd welke versie dit nu was? Alvast bedankt!

Ahh thanks kon hem verder al niet vinden maar het was een ronde cake zoals op de foto.

De Titan star is er uit gehaald en wordt nu als “Mega 5 star assorted” te koop aangeboden bij een winkel in Breda.

Let wel: 15 schoten ipv 20.

Dat zit iets anders in elkaar Pietje PYRO. De Mega 5 Star is de officiële opvolger van de Mega 6 Star en is in 2022 geïntroduceerd door Vuurwerkmania. Deze cakes zijn rond en hebben ook iets andere effecten. Hier op VWC is er ook al 2 jaar lang een topic van: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?62352-Mega-5-Star-Assorted

Back
Bovenaan