Mega 6 - star Assorted

Ik weet wel wat van auto's af, maar zie de link nog niet haha. Heb deze set ook vaker gehad en heb ze iig nooit met afbeeldingen van auto's er op gezien en de namen doen mij er btw ook niet aan denken :D

Ik weet wel wat van auto's af, maar zie de link nog niet haha. Heb deze set ook vaker gehad en heb ze iig nooit met afbeeldingen van auto's er op gezien en de namen doen mij er btw ook niet aan denken :D

Bij de Zuiderburen is er een assortiment verkocht onder de naam Classic Cars. Na wat straatfilms blijkt het hier om een omlabeling van de Mega 6 Star te gaan.

classic-cars.jpg

Prachtige labels!! Ik had de “gewone versie”. Na 2 jaar drogen ze alle 6 tegelijkertijd de lucht in geschoten. Was helemaal top!!

Heel mooi assortimentje hoor.

Ik heb deze ook gehad afgelopen keer, maar mooie potjes om tussendoor te stoken..

Loots verkoopt de 'classic cars" nog steeds, evenals de mega six stars. De prijs is echter wel verschillend....
Ik ga het assortiment over een paar weken er wel bij halen, gewoon om wat stookvoer in huis te hebben, in de bestelling staat er al genoeg. Aangezien ik die nu al 2x door heb kunnen schuiven wil ik alles waar ik nu nog geld aan uit geef ook meteen in mijn handen hebben.

Dit blijft een van de beste assortimenten qua prijs-kwaliteit. Natuurlijk officieel geen 19-shots ass, maar vind dat we m daar wel onder mogen rekenen.

In de freak voor zeer scherpe prijzen te vinden (12-15 euro de cake) en dat is eigenlijk heel lekker voor deze mooie cakes. Aanradertje!

bij driesprong staat de telesto star trouwens al een tijdje erop voor €10.25 dus ik had daar nog even 2 van meegepakt

Op dit moment wordt dat lastig. Wellicht wanneer de reguliere verkopers online komen dat er dan nog 1 onder het stof tevoorschijn komt.

Ik kreeg gisteren een mail van Breda dat deze en de mega 3 (en nog een waslijst aan producten) niet meer leverbaar zijn. Kon verschillende oorzaken hebben schreven ze zoals verkoop aan buitenland, beperkte levering of afkeur.
Iemand een idee wat er met de met six star is?

Toch jammer, in 2020 al besteld..

Er zijn Mega 6 assortimenten verkocht via webshops in 2020, die blijkbaar niet gereserveerd stonden bij de importeur en door de importeur elders zijn verkocht in 2021. Of dat aan de importeur of winkel ligt, weet ik niet.

Ik kwam nog een filmpje tegen van deze cake box met de jaarwisseling 2021-2022, dus gelijk geüpload naar YouTube.

Back
Bovenaan