Mega 6 - star Assorted

voor de consumenten prijs van 12.50 per pot gewoon goed spul. Nieuwkomer van het jaar vooral als er een categorie pakketen zou zijn.

Ik heb één van de zes batterijen uit dit assortiment afgestoken tijdens de afgelopen jaarwisseling. Ik was verbaast over de kwaliteit van dit product gezien de lage prijs en het vele vuurwerk wat men er voor terug krijgt. Voor de doorsnee burger is dit een geweldige koop, voor de liefhebber is dit een assortiment wat er tussen moet zitten. Zal het grote vuurwerk om 12 uur niet wegblazen maar is wel sierlijk genoeg om goed te presteren.

Uitstekend assortiment! Stuk voor stuk prima cakes en de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Hier onze straatfilm van het gehele assortiment:

Helaas aan dit assortiment niet volledig toegekomen, heb er 1 van de 12 afgestoken. Echter was daar al duidelijk te zien dat de effectgrootte en burst prima mee konden komen met alle grote cakes. Ik ben benieuwd hoe ze komend jaar presteren na een jaartje goed drogen :D

Heb nog 4 van de 18 over van deze toppers.
Veel afgestoken dit jaar. Waaronder deze.
Hopen dat ze er volgendjaar weer zijn,in de zelfde kwaliteit

Ik vond het prachtige cakes, goede burst en grote effecten. Als ze er volgend jaar weer zijn neem ik ze zeker mee!

Hier helaas maar 2 van de 4 geschoten, de 2 die ik schoot waren boven verwachting. 55 euro voor het assortiment betaald dus indien mogelijk koop ik ze zeker weer, jammer genoeg geen reserve lont om door te lonten, verder dik tevreden

Vindt het altijd zeer opmerkelijk en grappig. Als men top producten,een wel of niet 00:00 status geven. Ik heb geen ervaring hiermee,maar boeiend als het de grote bakken niet overtreft. Dit assortiment,is gewoon van top kwaliteit. Zoals op de flmpjes te zien is. Het enige minpuntje,er hadden van mij wel 2 effecten per cake gemogen. Al zijn de effecten gewoon super uitgevoerd. Voor dit jaar zeker een optie!

waren top cake.s en miste aleen de finale er in ja kwa boeket en knal viel rond 12 niet op meer big 19 waren harder en grooter zelfs maar eve goed tevreden mee :D

Back
Bovenaan