Mega 6 - star Assorted

Hier nog 2 cakes uit dit vermakelijke en prima assortiment -edit- verkeerde video.

Laatst bewerkt:
Dit blijft voor mij één van de toppers van het Mania assortiment. Gisteren op de demo is gebleken dat het absoluut geen eendagsvlieg is, daarom moet dit assortiment ook dit jaar weer in de collectie zitten. En meer dan 1 doos, misschien wel meer dan 2..

Dit is toch echt een absolute topper onder de cakesets. Hopen dat ze er dit jaar wat meer hebben ingekocht in China!! Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerkmania Winkeliersdemo 2019:

Na 1 januari erg spijt gehad dat ik dit assortiment er niet bij heb gehad. Dit jaar het een 2e kans geven en hopen op een leuke freakactie! Vorig jaar zag je ze nog wel eens voor een echte dumpprijs voorbij komen.

Nogsteeds baal ik ervan dat mijn winkelier deze niet aan mij kon uitleveren toen ik hem op kwam halen ivm leveringsproblemen... Hoop dat ik hem dit jaar kan uitproberen

Deze set staat voor aankomend jaarwisseling 2x op mijn lijstje.

Op verzoek ga ik de cakes uit de Mega 6 Star Assorted los uploaden op mijn kanaal. Bij deze de Atlas Star.

Side note:

Ik heb mijn video editing skills wat bijgewerkt :p. Graag hoor ik wat jullie ervan vinden. Zowel positief als negatief, altijd goed. Link naar mijn pagina.

Atlas Star - Front.jpg

Atlas Star - Back.jpg

Leuke video hoek ook. Eentje die je niet vaak ziet. Ook een leuke intro! Qua tips: misschien betere of meerdere product foto's toevoegen, let dan ook op de achtergrond, en experimenteer met een je thumbnail van de video. Dat is wat de kijkers het eerste zien. Succes

Back
Bovenaan