Gerwin
VWC lid
Merengue zei:Laten we wat voor de 18e afspreken. Als er 9 komen kom ik ook. Trouwens, waar moet ik de trein nemen, want volgens de site van de NS heeft Scheveningen geen station...
Je kunt met de tram voor bij de pier uitstappen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Merengue zei:Laten we wat voor de 18e afspreken. Als er 9 komen kom ik ook. Trouwens, waar moet ik de trein nemen, want volgens de site van de NS heeft Scheveningen geen station...

(live vanuit de pier)
Was net droog daar zei Gerwin, toen kreeg men te horen dat het afgelast was.
bij de draaimolen. Was er wel gezellig btw
zink 901 en nog een paar gasten waren er
Ik ga alleen zaterdag me pa wil me niet rijden de andere dagen en ik mag niet met de trein wat ik heel jammer vind , en gerwin zouden andere mensen als ze het normaal vragen ook ( een kijkje achter de schermen ) mogen nemen ofniet?

.
.dikkeeric zei:![]()
Ik ga alleen zaterdag me pa wil me niet rijden de andere dagen en ik mag niet met de trein wat ik heel jammer vind , en gerwin zouden andere mensen als ze het normaal vragen ook ( een kijkje achter de schermen ) mogen nemen ofniet?
En ben jij ook een vuurwerk show opbouwer of mocht je gewoon meehelpen ??? want ik volgde je ffies niet bij de plaatjes![]()
![]()
![]()
Merengue zei:Maar wat gaan we zaterdag nou doen? Waar spreken we af?
Jupilerfreak zei:w8 eerst het weer maar af
gerwin, hoeveel drollen heb je op de boulevard geteld?