Meeting @ scheveningen 2006 @ augustus

Meeting @ scheveningen 2006 @ augustus

• Totaal stemmers
    18
Gerwin zei:
Weinig kans dat je tijdens het festival achter de schermen mag/kunt komen aangezien er dan veel meer controle is en het een internationaal gebeuren is en ze het zelf ook heel erg druk hebben. Je kunt het probeeren maar ik schat de kans klein in. Daarnaast heb ik idd meegeholpen met de opbouw.

Whoehahahahaha, leg uit: welk Internationaal gebeuren? Buiten een verdwaalde japansche toerist zul je daar geen enkele buitenlander of buitenlands vuurwerk bedrijf op de pier aantreffen. ze zouden beter een voorbeeld kunnen nemen aan het vuurwerk festival van Knokke-Heist dat morgen begint. Dát is pas een écht vuurwerk festival.

Scheveningen is een en al bedrog, wordt afgeschoten door een en het zelfde bedrijf. Ik neem het de vuurwerker zelf niet kwalijk (die verdient er tenslotte zn boterhammekes) Maar het is de gemeente Den haag, en de mensen achter de Pier zelf die het zaakje voordoet alsof het een internationaal vuurwerk festival is, wat dus helemaal niet zo is.

sorry moest het ff kwijd :wink:

RedBaron zei:
Whoehahahahaha, leg uit: welk Internationaal gebeuren? Buiten een verdwaalde japansche toerist zul je daar geen enkele buitenlander of buitenlands vuurwerk bedrijf op de pier aantreffen. ze zouden beter een voorbeeld kunnen nemen aan het vuurwerk festival van Knokke-Heist dat morgen begint. Dát is pas een écht vuurwerk festival.

Scheveningen is een en al bedrog, wordt afgeschoten door een en het zelfde bedrijf. Ik neem het de vuurwerker zelf niet kwalijk (die verdient er tenslotte zn boterhammekes) Maar het is de gemeente Den haag, en de mensen achter de Pier zelf die het zaakje voordoet alsof het een internationaal vuurwerk festival is, wat dus helemaal niet zo is.

sorry moest het ff kwijd :wink:
Ja, maar wat je hier zegt klopt wel 100%. Ik snap ook nooit hoe ze dat met de jury doen en zo. Dat is toch raar lijkt mij :mad:

er komen 2 tot 3 man vanuit het land hoor en het vw komt ook uit eigen lan baron het is wel zekker internationaal :shocked:

Gerwin zei:
er komen 2 tot 3 man vanuit het land hoor en het vw komt ook uit eigen lan baron het is wel zekker internationaal :shocked:

hahahah, waarom zie ik dan bij alle shows dezelfde bommen en blokken terug komen ? oke welliswaar in een andere samenstelling maar toch :wink:

Ik ben 2 jaar terug bij een paar shows geweest en op dezelfde avond heb ik 2 shows gezien met allemaal hetzelfde vuurwerk, alleen dus in een andere afschiet volgorde of een ander kleurtje :wink:

Weet je wat er van het land komt? de Ambasadeur of diens plaats vervanger ( wat meestal het geval is) die komt uit beleefdheid ff kijken. Maar voor de rest is het allemaal nep.

Geen idee boeid me ook niet zow als er maar vw is :) Het waren 3 leuke shows aleen vond ik china wel erg tegenvallen maar hier alvast van elke show 3 foto's de rest komt zondag of maandag en vanavond ben ik er weer bij :)

Show 1 china
china3.jpg

china2.jpg

china1.jpg

Show 2 Zwitserland
zwitserland%203.jpg

zwitserland%202.jpg

zwitserland%201.jpg

Show 3 Noorwegen
noorwegen%202.jpg

noorwegen%203.jpg

noorwegen%20%201.jpg

Foto's zijn © Vuurwerkcrew.nl

Laatst bewerkt:
Wat Red Baron zegt klopt helemaal.

Hbe gisteren de shows ook gezien en vond ze erg overeenkomstig met een enkel nuanceverschil per show. Heb ook wel leuke dingetjes gezien hoor, maar vrijwel alle shows zijn hetzelfde. Heb in 2 jaar tijd nu 10 shows gezien en alles is vrijwel hetzelfde.

Zal ook voor Dream Fireworks lastg schieten zijn, 3 jaar de shows doen en steeds iets nieuws moeten vinden binnen de regels. Nederland en diens regels maken het voor vuurwerkers ook niet makkelijker op.

En nog iets, waar waren die mensen nou die gisteren zouden komen?
Heb zelf alleen Helios gezien...

Jupilerfreak zei:
Wat Red Baron zegt klopt helemaal.

Hbe gisteren de shows ook gezien en vond ze erg overeenkomstig met een enkel nuanceverschil per show. Heb ook wel leuke dingetjes gezien hoor, maar vrijwel alle shows zijn hetzelfde. Heb in 2 jaar tijd nu 10 shows gezien en alles is vrijwel hetzelfde.

Zal ook voor Dream Fireworks lastg schieten zijn, 3 jaar de shows doen en steeds iets nieuws moeten vinden binnen de regels. Nederland en diens regels maken het voor vuurwerkers ook niet makkelijker op.

En nog iets, waar waren die mensen nou die gisteren zouden komen?
Heb zelf alleen Helios gezien...

Wij waren erook ik en mattenfreak :S bij de draaimolen smaen met stefan freak :S

Zo, ben ook weer even online. Jammer dat we elkaar niet hebben ontmoet daar inderdaad, had wel gezellig geweest.

Over de shows van vrijdag, ik vond ze wel leuk moet ik zeggen. Publiek zal eerder de 2e show beter vinden dan de eerste show, want die hadden gewoon een voller eind van de show met een nette finale. Als je kijkt naar wat de betere "show" was moest toch duidelijk zijn dat de eerste show beter was, hier was Stefanfreak het ook mee eens.

Gister ben ik niet geweest, ik was wel uitgenodigd, maar zou helaas niet gaan lukken. Hoorde gisteravond ook op het nieuws dat Brazilië voor de helft niet door kon gaan door het slechte weer en dat het festival geen winnaar zou hebben dit jaar, dat gedeelte is weggelaten door het weer. Moet hier het fijne nog van lezen, zal wel ergens online staan, maar heb nu weinig tijd om dat op te zoeken.

Back
Bovenaan