Meeting @ scheveningen 2006 @ augustus

Meeting @ scheveningen 2006 @ augustus

• Totaal stemmers
    18
Merengue zei:
Laten we wat voor de 18e afspreken. Als er 9 komen kom ik ook. Trouwens, waar moet ik de trein nemen, want volgens de site van de NS heeft Scheveningen geen station...

Je kunt met de tram voor bij de pier uitstappen :)

Gewoon uitstappen op den haag hollands spoor of den haag cs. dan neem je tramlijn negen richting zwarte pad. stap je uit bij halte kurhaus.

En vanaf den haag HS kan je ook tram 1 richting zwarte pad nemen, die rijdt alleen niet langs CS.

Voor de mensen die vanavond komen laten we rond 9 uur bij de draaimolen links van de pier afspreken daar sta ik en stefanfreak ook

Mochten jullie mij ergens willen vinden komende dagen (vrijdag, zaterdag meest wss) dan loop ik op het strand langs de waterkant rond. links van het 1e krib links van de pier.

zal wss zelf ook nog wel op de pier komen ook.

Afbeelding%20%28Small%29.jpg

Live vanaf de pier 21:30 :)

Gerwin gaf mij net een belletje dat het vuurwerk is afgelast. Hij had het erover dat er dan morgen 3 shows geschoten worden, als het dan wel doorgaat natuurlijk. :wink:

Ik had een medewerker van Dream Fireworks halverwege de avond nog aan de lijn met de vraag of het doorging, hij wist het toen nog niet zeker, maar op dat moment kwam het niet met bakken de lucht uit, maar met zeeën. Ook ergens daar een bliksem ingeslagen in een stalen constructie, duidde niet bepaald op goede omstandigheden dus. :wink: Was net droog daar zei Gerwin, toen kreeg men te horen dat het afgelast was.

Hopen dat het de komende dagen beter wordt, vrijdag ben ik van plan ook een kijkje te gaan nemen, moeten de vooruitzichten wel beetje fatsoenlijk zijn die dag natuurlijk. :wink:

zaterdag

zaterdag

:shocked: :wink: Ik ga alleen zaterdag me pa wil me niet rijden de andere dagen en ik mag niet met de trein wat ik heel jammer vind , en gerwin zouden andere mensen als ze het normaal vragen ook ( een kijkje achter de schermen ) mogen nemen ofniet?

En ben jij ook een vuurwerk show opbouwer of mocht je gewoon meehelpen ??? want ik volgde je ffies niet bij de plaatjes :bye: :shocked: :bye:

??

??

:bye: En kennen jullie elkaar allemaal en hoe the F*ck mogen jullie dat allemaal doen dat wil ik nou weleens weten , met dream fireworks praten en nog eens ff achter de schermen en bij de draaimolen afspreken kan ik daar ook komen ?

Bij de draaimolen kan je altijd komen :p.
Cakey en ik waren er gisteravond ook, onderweg al stortregen maar met volle moed gingen we er alsnog naar toe. Eerst was het verhaal dat het pas half 11 zou beginnen.
Vervolgens werd er dus omgeroepen dat het dus niet door ging.
Voor niks dus 1,5 uur gereden :bonk: .
Overigens nog wel met paar andere freaks gekletst.
Het was helaas niet anders.

grtz Lev-he

dikkeeric zei:
:shocked: :wink: Ik ga alleen zaterdag me pa wil me niet rijden de andere dagen en ik mag niet met de trein wat ik heel jammer vind , en gerwin zouden andere mensen als ze het normaal vragen ook ( een kijkje achter de schermen ) mogen nemen ofniet?

En ben jij ook een vuurwerk show opbouwer of mocht je gewoon meehelpen ??? want ik volgde je ffies niet bij de plaatjes :bye: :shocked: :bye:

Weinig kans dat je tijdens het festival achter de schermen mag/kunt komen aangezien er dan veel meer controle is en het een internationaal gebeuren is en ze het zelf ook heel erg druk hebben. Je kunt het probeeren maar ik schat de kans klein in. Daarnaast heb ik idd meegeholpen met de opbouw.

Jupilerfreak zei:
w8 eerst het weer maar af
gerwin, hoeveel drollen heb je op de boulevard geteld?

Was donker kon niet zien maar stonk wel :cool: :p

Evve foto vanaf restaurant noordzee boulevard waar we lekker aan het eten zijn

Afbeelding%20001%20%28Small%29.jpg

Laatst bewerkt:
net tehoren gekregen van de org dat het defenitief doorgaat :) sta nu hier lekker met stefan freak bij de draaimolen :)

Op dit moment zou de eerste show moeten aanvangen, ben benieuwd hoe het allemaal uitpakt. Denk dat Gerwin straks nog wel even een reactie zal plaatsen.

Bij goed weer ben ik er morgen ook, komen er genoeg zo te zien dus zal wel gezellig worden daaro! :wink:

Back
Bovenaan