Massive

Zoals Masterbsc al zei: Wat een gigantische boeketten en associaal harde burst! Dit was echt een topper in 's Gravenzande.

Een omlabeling hier van werd geschoten vanavond bij de VuurwerkBunker.nl , maar ik heb een idee dat het een sample was ( en dat heb ik graag fout ). Wat een gigantische boeketten en associaal harde burst.

Vandaag bevestiging gekregen van Tobias dat dit 2019 productie was.

Zeer goed deze, boeketten niet normaal groot en aardige klappen kwamen hier vanaf zeg... batch 2019. Was voor het mooie wel een beetje te mistig bij mij

Deze cake krijgt al heel wat jaartjes lovende berichten, heb de cake 2 jaar geleden afgestoken maar was toen niet heel erg onderste boven van de uitwerking (misschien mindere batch?)

Dit keer de Massive bij de vuurwerktotaal prijsvragen gewonnen dus hé, 2e kans! En wat voor kans! erg dikke cake, mooie silver mine, dikke boeketten met giga mooie kleuren. Als die volgend jaar weer zo presteert ga ik hem zeker zelf weer aangeshaffen! :shocked: Well done :handsup:

Hij is weer erg goed hoor. Dikke mine en mooie gekleurde boeketten. Eens kijken of we deze erbij kunnen nemen dit jaar.

Deze cake krijgt al heel wat jaartjes lovende berichten, heb de cake 2 jaar geleden afgestoken maar was toen niet heel erg onderste boven van de uitwerking (misschien mindere batch?)

Dit keer de Massive bij de vuurwerktotaal prijsvragen gewonnen dus hé, 2e kans! En wat voor kans! erg dikke cake, mooie silver mine, dikke boeketten met giga mooie kleuren. Als die volgend jaar weer zo presteert ga ik hem zeker zelf weer aangeshaffen! :shocked: Well done :handsup:

Top dat deze weer net zo presteert als in het eerste jaar. Afgelopen jaren zaten er helaas minder gekleurde sterren in maar deze batch lijkt dus weer als vanouds! Kijken of deze dit jaar weer voor een mooie prijs te scoren valt.

Helaas niet gefilmd maar hij was dit jaar weer echt een absolute topper, keiharde burst en hele dikke spreiding

Back
Bovenaan