Magnum Vuurwerk op facebook.

Eerste wat ik dacht: Funke!

De basis van de layout is zo goed als hetzelfde. Wel zeer mooi! Tot nu toe de mooiste verpakking op de NL markt, of beter gezegd: De eerste importeur die inziet wat écht pakkend is als uiterlijk voor vuurwerk zodat mensen het sneller willen kopen. Sowieso is marketing bij jullie een heel sterk punt :)

Mooi blauw met die goudgele letters,palm trees in de hoeken. Ik vindt hem qua verpakking,net iets leuker dan de Kingstown. Al hebben we van bijde,nog niet de hele verpakking gezien.

Ontzetten gaaf label zeg, dat doen we weer erg goed daar bij Magnum. Alleen daarom zou je hem al kopen.

Gaaf label, duidelijk afgeleid van een al bekend label, dat kan ze best eens extra aandacht opleveren.

Ik moest direct naar aan een ande lijn/label van B&W/Wolff denken eigenlijk...

download.jpeg

Maar denk dat dit label zeker gaat opvallen hoor. :yes:

Heerlijke foto! Mooi om al die kartonnen vuurwerk zo te zien shinen. Label is zeer netjes. Dat verkoopt wel en maakt elke etalage uitnodigend. Kan ik al ergens een W triple layer met dit label bestellen?:p

Er vanuit gaande dat 1 september de definitieve datum/ wordt, is er ook al een locatie en tijdstip bekend?
En word dat dan ook een besloten feestje?

Weer een week verder.
Is er bij iemand meer bekend over de Demo?

Ik zie niets staan op de site van Magnum. nog maar 14 nachtjes slapen nml:p

Goed zoeken, het staat vermeld op het forum.

Denk dat het te druk word als het groots word aangekondigd.

Weer een week verder.
Is er bij iemand meer bekend over de Demo?

Ik zie niets staan op de site van Magnum. nog maar 14 nachtjes slapen nml:p

Goed zoeken, het staat vermeld op het forum.

Denk dat het te druk word als het groots word aangekondigd.

We kunnen er simpelweg helaas nog niets over melden. De (lokale) maatregelen rondom Corona veranderen continue. In het slechtste geval mogen er van de instanties helemaal geen bezoekers bij aanwezig zijn en zullen we het met een stream moeten doen. Maar natuurlijk doen we er ALLES aan om iedereen bij de demo aanwezig te laten zijn. Het kan tot een paar dagen voor de demo duren totdat we die zekerheid hebben en dan zullen we dat hier natuurlijk ook melden.

Back
Bovenaan