Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste MagicSjefke,

Laten we het a.u.b. bij feiten houden.
We willen het graag netjes met je oplossen, maar dat doen we wel graag persoonlijk met jou en niet met daar omheen verschillende verhalen in topics zoals deze.
We hebben je zojuist nog een mail gestuurd met de laatste antwoorden en informatie.

P.s.
Natuurlijk zijn we niet te beroerd om de de hogere inkoopprijs voor eigen rekening te nemen. Dat doen we namelijk voor erg veel artikelen, zo lang ze maar leverbaar zijn.
Ook annuleren, wanneer gewenst, doen we zonder gezeur, kostenloos zoals altijd.

Beste Vuurwerk Outlet Gelderland,

Uit frustratie dat de PI niet geleverd kan worden en zonder jullie kant van het verhaal aan te horen heb die reactie gepost. Niet heel handig en ik bied bij deze dan ook mijn oprechte excuses aan.

En dan nu svp weer on topic

De magnum P.I heeft naar mijn idee meer kleur variatie en ik vind hem daarom ook mooier. Aangezien de triple x volgens mij ook duurder is dan de magnum P.I zou ik dus magnum P.I nemen. ik moet wel zeggen dat triple x door de waaiers er spectaculairder uit ziet dus als de prijs nagenoeg hetzelfde is zou ik de beslissing baseren op ''wil ik een compound met mooie waaiers of wil ik een i-shape compound met veel salvo's'' zelf ben ik meer fan van heel veel salvo's achter elkaar (hoewel het begin een beetje tam is) in plaats van af en toe een waaier W-shape salvo

Ik vind de PI ook echt beter overkomen dan de triple x. Laatst genoemde is een dikke bak maar de hype begrijp ik niet helemaal.

Ik vind de PI ook echt beter overkomen dan de triple x. Laatst genoemde is een dikke bak maar de hype begrijp ik niet helemaal.

Echt niet? Het is voor mij de dikste ba die ik ooit heb geschoten.
Dat wil zeggen, de Armageddon die op 1 rij afwijkt.

Ik heb de video al vaak gedeeld, maar zo heb ik m beleefd:

Zojuist m'n vuurwerk opgehaald en ik was er al bang voor, deze is niet geleverd. Ben benieuwd of er gelukkigen zijn die 'm wel krijgen.

Ik heb 'm wel gekregen (de omlabeling dan). Wat een unit is dit, had hem eigenlijk wat kleiner verwacht!

Ik heb hem in 2 losse dozen gekregen (2x 144 compound) alleen beetje lastig door te lussen. Lonten zitten niet op dezelfde hoogte wat ik zo snel zag.

Ik heb hem in 2 losse dozen gekregen (2x 144 compound) alleen beetje lastig door te lussen. Lonten zitten niet op dezelfde hoogte wat ik zo snel zag.

Kan ik mij haast niet voorstellen. Bij beide dozen zitten hoofd- en reserve lont op dezelfde hoogte, was vorig jaar ook zo. Alle lontjes zitten ook nog aan dezelfde kant dus doorlussen is een makkie bij deze compound

De reserve lont van 1D aan de primaire lont van 2A verbinden met schilder tape, deed de truuk prima. Wel de lonten naar de zijkant "ingesneden", i.p.v. van boven uit de verpakking, aan de zijkant uit de verpakking laten komen, om de afstand te overbruggen.

(En dan weer gezamelijk in de omdoos gezet, zodat het 1 geheel bleef)

Maar wel een erg mooie bak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan