Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele toffe box. Helaas weer niks gefilmd bijna omdat ik er anders niet van kan genieten voor mijn gevoel.
Heerlijk tempo mooie uitwerkingen en harde burst.
Moet wel zeggen dat ik hem nog voor de “oude” prijs had. Voor huidige prijzen liet ik hem staan.

Niet de allerbeste kwaliteit maar kwaliteit oude camera is niet beter.

Begint bij de PI, daarna nog wat leuks toegevoegd:D

Dikke aanrader deze Box, Burst was fantastisch, en bijna alle kleuren wel gezien.

Tempo was zeer goed. :) één van de betere boxen van Magnum.

Dit was echt een fantastisch blok zeg! Keek hier al erg naar uit maar heeft mij zeker niet teleurgesteld. Lekker tempo, gewoon dik rammen, effectgrootte meer dan prima en ook een prima burst. Die wil ik volgend jaar graag weer zien in de straat!

Zijn allebei wel wat verschillende bakken. Ik heb de PI gehad en daar ga je zeker geen spijt van krijgen, staat dit jaar weer in bestelling.

Dit moet voor mij de 00:00 bak worden. Ik denk door het tempo dat die dan prima mee kan, ookal is het 25mm. Al een aantal jaar op de verlanglijst, maar dit jaar komt die er!

Dit moet voor mij de 00:00 bak worden. Ik denk door het tempo dat die dan prima mee kan, ookal is het 25mm. Al een aantal jaar op de verlanglijst, maar dit jaar komt die er!

PI kan met gemak mee in het 12 uur geweld, helemaal omdat beide compounds eindigen met een finalecake met salvo's per 6. Vond hem in 2021 beter overkomen dan de Kingstown Hangover tussen al het 12 uur geweld

Altijd de PI doen, is prijs kwaliteit veel beter dan Armageddon / Triple X

Lijkt me nogal persoonlijk. Ik vind 'm echt vrij saai. Wel prima voor tussendoor, maar Armageddon/Triple X hebben voor mij veel en veel meer het wauw effect. Maar ieder het zijne.
Misschien een risico nemen en die Event Icetiger 224 shots nemen? Kost in Steenbergen 200 euro of zo? Maar ja...da's wel een groot risico natuurlijk.

Meningen verschillen haha. Ik snap beide kanten ergens wel, afgaande op de straatfilms vind ik de variatie aan effecten/kleuren en de salvo’s van de PI beter. Van de triple x vind ik de verschillende schietrichtingen beter.

Je kan ze eigenlijk niet helemaal vergelijken maar de P.I maakt wel een stukje meer indruk hoor. Heb ze afgelopen jaar beide geschoten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan