Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks gizmo. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Of ik heb hem in mijn hoofd veel groter gemaakt dan hij daadwerkelijk is,of de effecten vallen gewoon een stuk kleiner uit. Hij staat zeker nog op de lijst, maar niet meer in de bovenste helft. Begrijp me niet verkeerd, zeker geen slechte box maar ben niet volledig overtuigd

Mooi bakkie. Dat effect bij 1.26 mogen ze wel een aparte cake van maken. Voor mij zit er alleen iets te veel crackling in.

Thanks gizmo. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Of ik heb hem in mijn hoofd veel groter gemaakt dan hij daadwerkelijk is,of de effecten vallen gewoon een stuk kleiner uit. Hij staat zeker nog op de lijst, maar niet meer in de bovenste helft. Begrijp me niet verkeerd, zeker geen slechte box maar ben niet volledig overtuigd

De effecten waren zeker wel aanzienlijk. Ik heb de camera helemaal uitgezoomd en nog kreeg ik niet alles op beeld. Ondanks dat we op grotere afstand staan dan bijv. tijdens de demo, misschien dat het daardoor komt dat je de effecten wat kleiner lijkt te vinden? En natuurlijk kan het zijn dat mijn redelijk eenvoudige camera er wat mee te maken heeft.

Mmm lastig, had deze wel op mijn lijst staan. Hij is er ook zeker niet vanaf, maar ik heb wel wat twijfel. Waarom weet ik niet. Ben er iig wel uit dat ik liever deze haal dan de Ultimate City Trip.

Vind deze box wel erg lekker overkomen hoor, zeker als je hem afzet tegen de freakprijzen waarvoor 'ie wordt aangeboden. Staat komend jaar zeker in de straat!

Was nog aan het twijfelen maar heb hem toch maar besteld. Kan niet wachten om hem over 9 maandjes te schieten

Twijfel twijfel.
Mooi bakkie
Film van gizmo doet me dan weer twijfele

Ik heb deze topper nog staan bij me dealer maar elke box valt tegen als regen of er staat wind tijdens oudjaar avond je moet maar net geluk hebben 9 van de 10 blokken komen best goed over met de weer omstandigheden in dit land

Nu met de korting haal je hem voor zeer mooie prijsje :D

Ik heb ze ook beide, als deze in de wel bekende Magnum actie is, kan je hem bijna niet laten liggen voor die prijs..

Vond deze erg goed, mooi tempo, heldere kleuren en lekker veel schoten met een dikke tussen finale.

Voor de aanbiedingsprijs vind ik deze erg netjes en past deze in het straatje Shots of Anarchy/Undercover bijvoorbeeld.

Vond deze erg goed, mooi tempo, heldere kleuren en lekker veel schoten met een dikke tussen finale.

Voor de aanbiedingsprijs vind ik deze erg netjes en past deze in het straatje Shots of Anarchy/Undercover bijvoorbeeld.

Strak gefilmt weer zoals altijd :) deze is idd erg goed en redelijk gunstig geprijst ook deze staat te vlammen hier dit jaar:)

Hele gave bak dit, deze moet erbij komen dit jaar. Deze gaat mooi in de show verwerkt worden. Scherpe prijs ook zo in de freakacties hoor.

Vond deze érg goed overkomen op de demo van vorige week. Lekker tempo, prima uitgevoerde effecten en bovenal lekker scherp geprijsd. Deze gaat er komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan