Magnificent [Compound] *NIEUW 2025*

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 3615
Artikelnaam: Magnificent
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 50 shots
Effectomschrijving: Deze compound is maar met een woord te omschrijven; Magnificent! Met 50 schoten in de maximale 30mm tubesize krult de compound zijn schoten sierlijke de lucht in, om vervolgens de meeste schitterende glitterpalms met een felgekleurde parel te tonen. Op en top siervuurwerk.
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 109,00
Voorverkoopprijs: € 99,00
Onlineprijs: € 89,00

3615_magnificient_2025.png

Dit product is o.a. te koop bij: www.vuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Als ik dan moet kiezen gaat mijn voorkeur voor een spinner naar blink met dahlia, zeker met de wind van afgelopen jaren, maar deze mag er ook zijn hoor. Wederom erg mooi!

Ja mijn voorkeur ook. Ik neem aan dat jullie die bij Kuiper gewoon opnemen in het assortiment, ook al ga jij daar niet meer over :sad:

Mooi, beetje de Maïro gold met spinner erbij. Erg vette combi en knap dat ze zoveel effecten in 1 tube kunnen krijgen. Soms lijkt de gekleurde ster wel erg kort te branden

Mijn lijstje begint al langzamerhand een lijst te worden. Er zitten dit jaar echt mooie producten tussen bij GBV.:yes:

Deze gaat er komen. Dat geluid van die spinners, dat zou toch mooi zijn als dat echt in de straatversie komt.

Al zou voor 90 eu, ook 2x Hurricane Crystal en 2x White Red Rebel aan elkaar kunnen tapen. Wat een geld

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen palm, willow, flower crown en brocade? Ik heb wel een voorstelling van elk effect, maar soms is het lastig ze te onderscheiden in producten haha
Brocade:
brocade-firework-effect.gif

Palm:
palm-firework-effect.gif

Willow:
willow-firework-effect.gif

Bron: https://dolfijnvuurwerk.com/vuurwerkeffecten/
Flower crown zit weer wat tussen broccade en Willow in volgens mij.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan