Vuurwerkplace
VWC lid
Deze ziet er erg goed uit, die laatste salvos maken het echt af!! Zeker voor deze prijs een musthave. Even nog wat demo's in december afwachten mocht hij dan hetzelfde presteren komt hij 2x op de lijst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is deze ook voorzien van een reserve lont en weet iemand de karton inhoud ?
heeft iemand een idee waar deze film vandaan komt?
Want ik vind het net iets te mooi om ook echt waar te zijn. Begrijp me niet verkeerd, als dit ook zo op de straat staat dan heb je echt waar voor je geld.
Want deze prijs en dan het effect wat erin zit is echt in (te) goede verhouding.
Dus ik denk dat het nog even afwachten wordt op filmpjes van winkeliersdemo's.
greetzz
Ik weet, van iemand die het kan weten, en daar weer een broer van, dat dit een sample was.
Net als vrijwel alle andere geschoten cakes op die demo.
Dus ik wacht lekker nog effe af....
Maar als deze zo blijft is ie z'n centen zeker waard!
Foto aan startpost toegevoegd
Waarom kan dat niet?
Wolff zijn Heavy one cake was ook mooi en 40sh..
En ook een adviesprijs van 19.95.
En neem van lesli de pontificaal..
Die was ook erg goedkoop..
Maar ook die presteerde volgens verwachting..
En dan heb ik ut niet over de China red cakes zoals de mega mini enzv.
Het kan! Dus nog ff afwachten.
Bij die cakes verwachte we ook geen zuivere koek. maar waren prachtige prijs stunters/toppers.
Hooi allemaal,
Ik vind deze er ook echt goed uitzien vooral het eind. Maar als het mistig is zie je die tails niet zo en dat is wel erg zonde. Zeker een goede prijs kwaliteit.
Ik ben trouwens nieuw bij vwc
Hooi allemaal,
Ik vind deze er ook echt goed uitzien vooral het eind. Maar als het mistig is zie je die tails niet zo en dat is wel erg zonde. Zeker een goede prijs kwaliteit.
Ik ben trouwens nieuw bij vwc