Magic Moments

ik twijfel nog een beetje.. Filmpje ziet er goed uit... 41 schoten... maar ik herinner mij ook nog een "straatbaas" van vorig jaar.

Viel nauwlijks op.
 
Persoonlijk denk ik dat je voor €20 hier geen miskoop aandoet, een behoorlijk langdurige cake met leuke effecten.
 
Kijk zo zie ik het graag .
Demo films die er beter uitzien dan de China films.
Geloof dat VWT mijn Nieuwe Wollf is geworden.
 
is er mischien al een demo filmpje?

Heb deze bij de Rowy demo gezien. De eerste 20 shots zijn van een behoorlijk pets niveau, geen volle burst. De salvo's aan het eind zijn echter echt wreed. Ik heb zeker 4-5 man zien staan met camera's, ik vraag me ook af waar de filmpjes blijven....
 
Heb deze bij de Rowy demo gezien. De eerste 20 shots zijn van een behoorlijk pets niveau, geen volle burst. De salvo's aan het eind zijn echter echt wreed. Ik heb zeker 4-5 man zien staan met camera's, ik vraag me ook af waar de filmpjes blijven....

Misschien had je even op youtube moeten zoeken ?

Voila :


Met dank aan XpyroX :)
 
Heb deze bij de Rowy demo gezien. De eerste 20 shots zijn van een behoorlijk pets niveau, geen volle burst. De salvo's aan het eind zijn echter echt wreed. Ik heb zeker 4-5 man zien staan met camera's, ik vraag me ook af waar de filmpjes blijven....

ik was gisteravond laat eindelijk klaar :p moest nog meer gebeuren wat prioriteit had boven de filmpjes maar ik zie dat hij gevonden is ;) is zal de rest ook even in de topics zetten.
 
Ik vind het een mooi bakkie; de eerste schoten gaan mooi rustig, spreiding gaat mooi langzaam met goed lang brandende sterren. Dan is 't leuk contrast met de meer in salvo afgevuurde laatste schoten, met mooie tips. Ding komt er zeker weten bij.
 
Nja, ik vind het best een goede cake, maar hij heeft nog wel wat modificatie nodig! Gemiddelde consument vindt hem prima, maar "hele goede uitwerking" vind ik persoonlijk niet. Het begin is gewoon te slap en te traag. Zoals je in mijn film hoort bij aanvang: "ZÓ krijg je die 500 gram wel vol!"
Twee helften los snijden en afsteken, of de eerste helft even opvoeren. Dat zou mijn advies zijn.
 
Wat een onzin zeg; laat zo'n cake een beetje in z'n waarde. Als jij een rambak wilt, koop je toch lekker wat anders. Wordt wel magere keus voor je als je rustig shot voor shot schietende cakes aan de kant schuift, of allemaal dan maar modificeren...stoer hoor.
 
Back
Bovenaan