Magic in the Air [Compound]

Ook hier in the pocket. Door de filmpjes hier overtuigd. Wat een mooie kleurijke bak.

Klinkt deze box wel net zo hard als op t filmpie van CR? Want de timemachine van wolff maakte het wel waar. Op de meeste films in dit topic gaat die ook hard maar goed live is toch anders hea

Laatst bewerkt:
Klinkt deze box wel net zo hard als op t filmpie van CR? Want de timemachine van wolff maakte het wel waar. Op de leeste films in dit topic gaat die ook hard maar goed live is toch anders hea

Bij de CR-demo in Scheveningen ging ie best hard, voor mij persoonlijk qua burst een van de betere.

Leuke box met afwisselende boeketten en een lekkere finale. Ook hier deed de wind weer afbreuk aan de effecten jammer genoeg. In de freakactie voor een zéér lekkere prijs te krijgen!

Wat een bak dit zeg, zeker voor de prijs waar ik hem begin dit jaar voor weg heb zien gaan!:bonk: Overweeg toch ook nog wel om hem erbij te nemen!

Deze doet het al jaren goed op de demo, en dit jaar mag hij zich ook hier in de straat gaan bewijzen.

Op dat filmpje is het echt een topper. Zat beetje te twijfelen of het wel de juiste keus was in de freak, maar zoals op filmpje zeker welkom.

Donders! Als ik hem nu toch zo zie......
Ik heb in de actie de Obsessed en de Fire Festival gekocht om de waaiers, maar had ik nu achteraf deze ook maar gescoord voor die spotprijs. Het is op het filmpje echt een prachtige box.

Juist voor deze gegaan omdat de straatfilmpjes veel indruk maakten. De kleuren en afwisseling gaven de doorslag. Zag echter wel op een aantal dat hij niet helemaal lekker door liep, lange pauzes, misschien dat het met de batch te maken heeft. Maar we gaan het zien eind van het jaar.

Juist voor deze gegaan omdat de straatfilmpjes veel indruk maakten. De kleuren en afwisseling gaven de doorslag. Zag echter wel op een aantal dat hij niet helemaal lekker door liep, lange pauzes, misschien dat het met de batch te maken heeft. Maar we gaan het zien eind van het jaar.

Ja de vertragingen vielen mij ook op in de straatvideo hierboven. Maar de prachtige vele kleuren maken een hoop goed, wellicht een vocht probleempje maar komt echt er goed uit zo in de straat :handsup: heb hem ook meegepakt in de freakactie gelukkig

Back
Bovenaan