Magic in the Air [Compound]

Dit jaar geschoten met windkracht 5-6, zonde maar blijft een geweldige box.

Laatst bewerkt:
Erg mooie bak hoor. Prima effecten en biedt komt zo op film ook prima over en een mooie tijdsduur en dat met een mooie tempo.

Heb deze box al wel eens op de shortlist gehad. Mocht CR weer met een leuke freakactie komen, dan gaat deze als eerste in de winkelmand ! Ziet er echt goed uit. Bedankt voor alle filmpjes.

Was zeker een goede box. De wind deed hem wel wat kwaad maar alsnog een dikke prima. Staat op de twijfel voor volgend jaar afhankelijk van prijs en evt andere nieuwe producten

Fijn bakkie hoor. Aardige boeketten, goede burst en prima tempo. Helaas wel met straffe wind en regen geschoten waardoor de film niet ideaal is.

Vanavond bij souman gezien.. Kneiterharde burst en dikke boeketten. Dat ze dit uit 25mm f2 weten te persen is briljant :handsup:

Denk dat ik mn rug toch nog een keer pijn ga doen....vorig jaar gehad en dit was echt een topbak!!!

Vanavond gezien bij Souman. Kon niet goed horen welke box dit nou was. Was echt in de veronderstelling dat dit 30mm moest zijn zo hard klapte dit ding. Dus toen ik 25mm zag dacht ik dit kan niet

Ik ben niet bij de demo geweest maar als ik de filmpjes zo zie en de reacties hoor wel....
Ik vond hem vorig jaar echt heel erg vet!!

ieFEZFBhBRE
Hier filmpje van de demo bij Souman vanavond. Ongelofelijk dat dit 25mm is ��

Denk dat ik toch ga zwichten en deze nog mee pak. Was echt onder de indruk van de snoeiharde burst en grote effecten van deze compound! Kan er nog steeds niet over uit dat dit geen 30mm is maar “slechts” 25

Back
Bovenaan