Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vrienden van me werden aangehouden en hadden hun illegale spul onderop in de tas, en dat zag de politie gewoon niet toen ze de tas open deden...
En sterker nog een agent vroeg aan een jonge die een chainthunder in ze handen had: Wat is dat jongeman, mag ik even kijken? En toen dacht oom agent dat die chainthunder gewoon bij de legale dealer vandaan kwam![]()
Ach, het Belgische spul lijkt ook gewoon erg veel op het Hollandse knalwerk. En die agenten hebben ook een zwakte, de meesten houden niet van vuurwerk. Daarom zullen ze zich er nooit veel meer in verdiepen en het echte onderscheid kunnen maken lijkt me..![]()
Vergis je hier niet al te veel in. Politieagenten krijgen een klein zakboekje over vuurwerk mee en daarin staan foto's van zink pijlen cobra's explods enz. Het is maar net wat voor een agent je treft en hoe ijverig deze is.
Dat is waar. Maar ik had het ook voornamelijk over Belgisch spul. Zink en Fenix pik je er namelijk vrij snel tussen uit.
Ik ben 13, en ik hou enorm veel van vuurwerk.
Als ik dus met mijn tasje over straat loop , en vuurwerk afsteek. Gewoon legaal,kunnen ze mij dan pakken? Omdat ik minderjarig ben ofzo?
En als je naar HALT gestuurd word, mag je dan de rest van de dag nog vuurwerk afsteken?