Mad Max

Prachtige bak zeg. Ik zou zelf alleen cake 3 en 4 omdraaien (als de getoonde volgorde ook de daadwerkelijke volgorde is).

Ik vind dit wel een mooie bak. Ik houd wel van het ghost effect. Zoals emieloss hierboven ook zegt zou ik cake 3 en 4 zeker omdraaien. Nu oogt het wat vreemd.

Tempo, tja.. in de vooravond vind ik dit een heerlijk tempo, om 12:00 of kort daarna mag er wel een tandje bij. Dat is subjectief en wie weet moment-afhankelijk.

In het algemeen mis ik wel het vernieuwende karakter waar Pangu jaren om bekend stond. Ik zie nu herintroducties en nieuwe cakes met reeds bestaande effecten (en soms zelfs sterk verwant aan bestaande cakes). Ook voor deze MadMax voelt het alsof ik naar een vertraagde Code Red aan het kijken ben, zoals meerdere leden al eerder aangaven. Ik begrijp dat het moeilijk is vandaag de dag vernieuwend te zijn, misschien waren mijn verwachtingen te hoog, maar ik had op meer originaliteit gehoopt.

Lijkt het maar zo of zijn cake 3 en 4 omgedraaid? Bij cake 3 lijkt wel of de finale begint en daarna kakt de box als het ware weer in bij cake 4

@vanderelst komt deze zoals op film naar Nederland of is de productieversie aangepast?

Ik heb dit voor je uitgezocht, volgorde het product is gelijk aan de video.

Met de Code Red in gedachten heeft deze box het voor mij niet. De 4e cake is mosterd na de maaltijd en breekt de hele ervaring. Misschien niet helemaal fair om te vergelijken, maar als ze zo op elkaar lijken dat het net een kloon met een foutje is..

Adviesprijs 2020: € 179,00
Folderprijs 2020: € 149,00
Onlineprijs 2020: € 119,00
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Hmm hij is wel serieus aan de prijs voor een 25mm blokje.. Kost die code red niet is van 80?

Code Red is inderdaad 70-80 euro.
Transbomber vaak ook 70 euro.

Kortom, er moet weer 40-50 euro van de onlineprijs af om op een redelijke prijs te komen.

Shit, ik was nog in twijfel over de Code Red en nu zie ik deze die me wellicht nog meer aanspreekt...
Toch maar op zoek naar wat extra budget, deze wil ik wel graag toevoegen aan de lijst.

Lijkt het maar zo of zijn cake 3 en 4 omgedraaid? Bij cake 3 lijkt wel of de finale begint en daarna kakt de box als het ware weer in bij cake 4

@vanderelst komt deze zoals op film naar Nederland of is de productieversie aangepast?
Prachtige bak zeg. Ik zou zelf alleen cake 3 en 4 omdraaien (als de getoonde volgorde ook de daadwerkelijke volgorde is).
Ik heb dit voor je uitgezocht, volgorde het product is gelijk aan de video.
Word er wel wat met deze feedback gedaan, bijvoorbeeld voor een nieuw compound dat er rekening word gehouden met begin - qlimax - finale ? Ben het namelijk met de leden eens, verkeerde volgorde en omdat het een compound is, waarbij je zelf niet de cakes kan omdraaien, zou ik hem niet aanschaffen...

Word er wel wat met deze feedback gedaan, bijvoorbeeld voor een nieuw compound dat er rekening word gehouden met begin - qlimax - finale ? Ben het namelijk met de leden eens, verkeerde volgorde en omdat het een compound is, waarbij je zelf niet de cakes kan omdraaien, zou ik hem niet aanschaffen...

Je kunt de cake gewoon los trekken hoor, krijg je alleen we goed wat zooi van. Maar ben het wel met je eens, als ze naar de feedback luisteren zou optimaal zijn.

Back
Bovenaan