Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt het maar zo of zijn cake 3 en 4 omgedraaid? Bij cake 3 lijkt wel of de finale begint en daarna kakt de box als het ware weer in bij cake 4
@vanderelst komt deze zoals op film naar Nederland of is de productieversie aangepast?
Ik heb dit voor je uitgezocht, volgorde het product is gelijk aan de video.
Hmm hij is wel serieus aan de prijs voor een 25mm blokje.. Kost die code red niet is van 80?
Hij is wel eens voor die prijs te vinden maar in het introductiejaar was die op de meeste plekken ook 100,- euro volgens mijHmm hij is wel serieus aan de prijs voor een 25mm blokje.. Kost die code red niet is van 80?
Hmm hij is wel serieus aan de prijs voor een 25mm blokje.. Kost die code red niet is van 80?
Lijkt het maar zo of zijn cake 3 en 4 omgedraaid? Bij cake 3 lijkt wel of de finale begint en daarna kakt de box als het ware weer in bij cake 4
@vanderelst komt deze zoals op film naar Nederland of is de productieversie aangepast?
Prachtige bak zeg. Ik zou zelf alleen cake 3 en 4 omdraaien (als de getoonde volgorde ook de daadwerkelijke volgorde is).
Word er wel wat met deze feedback gedaan, bijvoorbeeld voor een nieuw compound dat er rekening word gehouden met begin - qlimax - finale ? Ben het namelijk met de leden eens, verkeerde volgorde en omdat het een compound is, waarbij je zelf niet de cakes kan omdraaien, zou ik hem niet aanschaffen...Ik heb dit voor je uitgezocht, volgorde het product is gelijk aan de video.
Word er wel wat met deze feedback gedaan, bijvoorbeeld voor een nieuw compound dat er rekening word gehouden met begin - qlimax - finale ? Ben het namelijk met de leden eens, verkeerde volgorde en omdat het een compound is, waarbij je zelf niet de cakes kan omdraaien, zou ik hem niet aanschaffen...