LVC Mei-meeting 2014

Eindtijd is moeilijk in te schatten, hangt er ook vanaf hoe druk het is en hoe laat de bbque aan gaat..

Als ik kijk naar de laatste jaren zal dit ergens liggen tussen 17.00-19.00

2f5a2a.jpg

Nog 1 weekje en dan is het al zover en houden we de LVC mei-meeting.
Elk jaar is dit een groot succes en komen vele pyrovrienden naar Baarle Hertog.

61a062.jpg

Zoals gewoonlijk onthaald Zena vuurwerk dan de LVC leden op een ongekend gezellig feest in Belgiese sfeer.

i.jpg

Het ontbreekt de gasten aan niets. Verlotingen, gezellige muziek, demo's, BBQ, een drankje en
natuurlijk jofel met de andere freaks over vuurwerk kletsen.

q.jpg

Was je hier al eerder te gast dan weet je dat het een niet te missen happening is en kom je zeker weer.
Heb je de eerdere meetings gemist zorg dan dat je er nu wel bij bent want de LVC mei-meeting is de place to be.

832ade.jpg

Tot zondag 25 mei bij de Bunker in Baarle Hertog.

Aanvullend info mei-meeting 2014.

Dagprogramma:

14h00 START

15h00 Welkomstwoord door Jim, met aansluitend het laatste nieuws in vuurwerkland door Lesley

15h30 Quiz

16h15 Prijsuitreiking + prijsuitreiking tombola

16h30 BBQ

19h00 EINDE

LET OP! ! !
Je hebt tot donderdag om je op te geven.
Niet opgegeven en dus niet op de gasten lijst GEEN toegang.

Zorg dat je erbij bent.
Tot zondag.

Voor de mensen die wat ver wonen en nog twijfelen omdat ze geen vervoer hebben; bij de hema is nu een actie waar je voor 17,50 een dagkaart kan kopen voor de trein! Dan kun je dus naar Tilburg of Breda en vanuit daar met de bus naar Baarle.

Ik hoop dat iemand er iets aan heeft!

Een maat (Rbfirework) en ik hebben ons al aangemeld, maar hebben nu dus hoogstwaarschijnlijk geen vervoer meer... Heeft er iemand één liefst twee plekjes vrij in de auto richting Baarle en terug? We wonen in Limburg, dus als je van deze kant komt zie ik graag een PM langskomen.

Alvast hartstikke bedankt, we willen in iedergeval erg graag hierbij zijn, want het is echt een erg gezellige meeting! Hopelijk tot ziens! :)

Opgelost, tot zondag allemaal! :D

Laatst bewerkt:
Een maat (Rbfirework) en ik hebben ons al aangemeld, maar hebben nu dus hoogstwaarschijnlijk geen vervoer meer... Heeft er iemand één liefst twee plekjes vrij in de auto richting Baarle en terug? We wonen in Limburg, dus als je van deze kant komt zie ik graag een PM langskomen.

Alvast hartstikke bedankt, we willen in iedergeval erg graag hierbij zijn, want het is echt een erg gezellige meeting! Hopelijk tot ziens! :)

Succes kerel.
Ik zelf ga met de trein en bus.
Is dat geen optie vanuit Limburg.
Succes man.

Dus heren bij deze.. wie is hier zo aardig deze 2 heren mee te nemen?

Succes kerel.
Ik zelf ga met de trein en bus.
Is dat geen optie vanuit Limburg.
Succes man.

Dus heren bij deze.. wie is hier zo aardig deze 2 heren mee te nemen?

Is geregeld hoor, andere maat wat eerst niet kon heeft net de auto kunnen ophalen bij de maker! Dus we zijn aanwezig, en i.p.v. met twee man met drie freaks! Toch bedankt!

Tot zondag allemaal! :bye:

Wordt er ook nog een minuut stilte ingelast... Of eventueel een bericht qua regelgeving in Baarle-Hertog? Voor het afsteken van vuurwerk op 31 december overdag nu het in Nederland niet mag!

Ontopic: Verder zal het lekker zonnig zijn graadje of 22 dus dat komt wel goed! :D

Laatst bewerkt:
Voor de mensen die wat ver wonen en nog twijfelen omdat ze geen vervoer hebben; bij de hema is nu een actie waar je voor 17,50 een dagkaart kan kopen voor de trein! Dan kun je dus naar Tilburg of Breda en vanuit daar met de bus naar Baarle.

Ik hoop dat iemand er iets aan heeft!

Buskaart enkele reis is 3,50, dus 7euro op en neer. Je moet Bus 132 pakken!
bijna achterin op het busstation (tilburg)

heb er ontzettend veel zin in.
Echter heb ik een ontzettend rotte na smaak in me mond na de berichtgeving van vandaag.
Ik hoop dat ik dit weg kan spoelen met een flinke lading Jupiller :wink:

Ik heb onverwacht toch opeens vervoer gevonden. Maar nu sta ik dus niet op de lijst...
Iemand een suggestie hoe ik - op een legitieme manier - op de lijst met genodigden kan komen voor 11 uur deze ochtend?

Back
Bovenaan