LVC Mei-meeting 2014

Ziet er zeker gezellig uit. Als het volgend jaar niet tegelijk met 3 verjaardagen valt, ben ik zeker van de partij!

is dat al bekend ?

Jazeker, locatie zal door Zena zelf bekend gemaakt worden! In ieder geval erg dicht in de buurt voor de mensen in het zuiden voornamelijk Limburg en Brabant. Maar een betere locatie kon bijna niet!

Verder zal ik al bekend maken dat het waarschijnlijk het laatste weekend van september zal plaatsvinden! Meer info volgt in de loop der tijd! :D

Dan is het tijd voor mijn review. Ik weet dat iedereen er naar uit heeft gekeken, dus ik hoop dat ik jullie niet zal teleurstellen.

Afgelopen Zondag was ik met de grote boevenbende naar de LVC Meeting gegaan op uitnodiging van BurningSalvo. Niet alleen Burning maar ook een paar anderen leden waarvan ik hun naam niet zal noemen (De Vuurwerkjunk?).

Het ontvangst was warm, niet alleen vanwege de zon of de mooie dames (helaas werd vermeld dat één van hun al getrouwd is), ook niet vanwege de zon maar vanwege de sfeer die er hing. Wat te drinken, van alles wat en vuurwerk. Met het uitzicht op de BBQ zorgde Zena ervoor dat zij niet zouden zwikken waar andere importeurs al wel voor hebben gezwikt.

Gedurende de dag lekker gedaan waar ik het beste in ben, slap ouwehoeren. Nog even een kort tripje naar Harry gedaan om te kijken, en niet om te kopen (oud-hollands gebruik). Om vervolgens al ***lend op de activiteiten te wachten.

De petje op, petje af quiz vond ik zeer geslaagd. Bijna gewonnen, maar Dhr. BurningSalvo zorgde ervoor dat ik het foute antwoord gaf. Dus, helaas net geen prijs.

Dan de bingo, ja ik had bingo, sterker nog, ik had twee keer bingo. Neen, het ging niet over de dames. Met mijn Haagse accent is het moeilijk om de dames uit het zuiden te benaderen zonder ruis in de communicatie.

Ik had een troostprijs gewonnen, en toen stond daar Lesli en die had een beter aanbod. Iemand anders wilde van prijs wisselen. En zo heb ik een backstage pas gewonnen voor 2 personen (+ VIP behandeling voor één persoon :) )

De BBQ was zeer lekker, Zena is door de keuring heen gekomen, een keuring waar andere niet doorheen zijn gekomen. Het drinken was ook goed, net als de service in de winkel. Ik liet Lesli flink lopen. Ondanks dat was hij nog vrolijk.

Al met al was het een zeer geslaagde dag.

Omdat ik geen tienen geef, en er helaas geen BBs waren (Sorry Mike) geef ik Zena een 8,5 voor de Mei-Meeting. Het was een zeer geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar.

Met vriendelijke groeten,

Bram95 alias B100.

Was weer gezellig, kon niet tot laat blijven, maar heb diverse mensen gesproken, leuk om weer even bij te praten!
Bedankt aan de LVC voor de goede organisatie, het was allemaal prima onder controle dit jaar! :D

na alle mooie reviews kan ik het me niet over het hart krijgen, als ik er volgend jaar niet bij ben.
ik heb de maand mei voor volgend jaar al ingeplant voor de meeting! tot dan

meschien een apparte vraag, maar ik vraag me af of de blauwpetten ook zo ***lig zijn
door iedereen op te wachten die bij de meeting is geweest..
hebben jullie ze nog gezien in baarle of valt dat reuze mee ?

meschien een apparte vraag, maar ik vraag me af of de blauwpetten ook zo ***lig zijn
Nope, nog gezien eigenlijk! Op Belgische agenten na die het verkeer regelde. Maar die kijken niet op of aan. Verder me ik me niet druk, koop niks daar dus let er niet zo erg op. Misschien dat andere anderen ervarigen hebben?

Er rijden daar bijna alleen maar nederlandse kenteken platen, niet iedereen die in baarle komt haalt vuurwerk hoor, tis gewoon ook wel een toeristisch plaatsje.
Dus je hoeft niet te denken dat als je in baarle rondrijdt iedereen daar met kofferbakken vol vuurwerk rondrijdt.

Nope, nog gezien eigenlijk! Op Belgische agenten na die het verkeer regelde. Maar die kijken niet op of aan. Verder me ik me niet druk, koop niks daar dus let er niet zo erg op. Misschien dat andere anderen ervarigen hebben?
Nee in voorgaande jaren verschillende keren wezen winkelen bij gijs ook al stond ik de auto vol te laaien ben nog nooit aangesproken of aangehouden.

Door de rare grens verdelingen is het sowieso bijna niet te handhaven in het dorp zelf.
Er zijn straten waar links België is, en rechts Nederland.
Dus links mag je lopen, rechts niet ;)

bedankt voor de berichten!
iemand uberhaubt al eens controle mee gemaakt in of bij belgie ?
of net ergens in nederland, hoe zit het nou precies met de regeling, omdat de grenzen als een tijdje open zijn ?

bedankt voor de berichten!
iemand uberhaubt al eens controle mee gemaakt in of bij belgie ?
of net ergens in nederland, hoe zit het nou precies met de regeling, omdat de grenzen als een tijdje open zijn ?

In principe is er dus vrije doorgang. Alleen zijn er wel eens algehele controles op drugs en vuurwerk pakken ze dan ook. Ik ben ooit in december geweigerd door een buschauffeur in Baarle. Maar over het algemeen ben ik zon 20x geweest en 0 x problemen gehad. Aan het begin was het nog spannend maar nu totaal niet meer. ��

Dit gelooft niemand, maar ik heb in totaal vier setjes van de Olen/Maaseik kortingsbonnen. Mijn vader heeft me verteld dat hij er twee heeft gekregen van een paar mensen die ze waarschijnlijk toch niet gaan gebruiken. Ook heb ik in Zena De Bunker foto's gemaakt. Zij zijn hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=TZ8KQUAH

Back
Bovenaan