Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zena Trophy in Belgies Limburg ter hoogte van Roermond.
is dat al bekend ?
Nope, nog gezien eigenlijk! Op Belgische agenten na die het verkeer regelde. Maar die kijken niet op of aan. Verder me ik me niet druk, koop niks daar dus let er niet zo erg op. Misschien dat andere anderen ervarigen hebben?meschien een apparte vraag, maar ik vraag me af of de blauwpetten ook zo ***lig zijn
door iedereen op te wachten die bij de meeting is geweest..
hebben jullie ze nog gezien in baarle of valt dat reuze mee ?
meschien een apparte vraag, maar ik vraag me af of de blauwpetten ook zo ***lig zijn
Nee in voorgaande jaren verschillende keren wezen winkelen bij gijs ook al stond ik de auto vol te laaien ben nog nooit aangesproken of aangehouden.Nope, nog gezien eigenlijk! Op Belgische agenten na die het verkeer regelde. Maar die kijken niet op of aan. Verder me ik me niet druk, koop niks daar dus let er niet zo erg op. Misschien dat andere anderen ervarigen hebben?
meschien een apparte vraag, maar ik vraag me af of de blauwpetten ook zo ***lig zijn
bedankt voor de berichten!
iemand uberhaubt al eens controle mee gemaakt in of bij belgie ?
of net ergens in nederland, hoe zit het nou precies met de regeling, omdat de grenzen als een tijdje open zijn ?