LVC Mei-meeting 2014

Wat is eigenlijk de aanvangstijd en tot hoe laat staat het feestje gepland, ik kan er in de openingspost niest over terugvinden. Komt er een heel programma of maakt het in principe niet echt uit hoe laat je binnen loopt ?

Ik kan er vrijwel zeker NIET bij zijn helaas.
Veel plezier voor de freaks die wel gaan... Het is er altijd erg gezellig, met de BBQ erbij :D

Wat is eigenlijk de aanvangstijd en tot hoe laat staat het feestje gepland, ik kan er in de openingspost niest over terugvinden. Komt er een heel programma of maakt het in principe niet echt uit hoe laat je binnen loopt ?

De deuren zijn open om 14:00 :) En daarna lekker zuupen,chillen,vuurwerk kopen en dingen doen ?! :)

Wat kunnen we zoal verwachten dan ? ik heb werkelijk geen iedee

Vorig jaar was het zo opgebouwd:

- Aankomst van alle LVC-leden.
- Welkomstwoordje door Sisser (LVC opperhoofd :p)
- Iedereen kon in de tussentijd 1x aan het rad draaien, hier kon je van Silver Crackers tot een mooi pijlenpakket winnen.
- Nieuwtjes en wat info over afgelopen jaar door Zena. Vorig jaar werd de Zena Trophy bekend gemaakt.
- Toen een Quiz waarbij erg leuke prijzen te winnen waren erg gezellig.
- Barbecue.
- Groepsfoto.

En er gebeurde nog vanalles, was erg gezellig en alles onder het genot van een lekker biertje, fris of koffie etc! Ik zeg gewoon allemaal komen, teleurgesteld zul je niet worden! :bye:

- Iedereen kon in de tussentijd 1x aan het rad draaien, hier kon je van Silver Crackers tot een mooi pijlenpakket winnen.
- Nieuwtjes en wat info over afgelopen jaar door Zena. Vorig jaar werd de Zena Trophy bekend gemaakt.
- Barbecue.
- Groepsfoto.

En er gebeurde nog vanalles, was erg gezellig en alles onder het genot van een lekker biertje, fris of koffie etc! Ik zeg gewoon allemaal komen, teleurgesteld zul je niet worden! :bye:

je hebt me al aardig overgehaald!
hoeveel mensen komen op zoiets ongeveer af dan ? niet dat er straks 5000 man staan

- Barbecue.
- Groepsfoto.

Netjes samengevat! De rest moet je gewoon zelf ervaren. Teleurgesteld zul je niet worden nee.

ik kom eventueel ook met de trein, als ik kom.
stap in Arnhem om de IC naar tilburg of breda. iemand ook vanuit deze kant die kant op ?

Ik kom langs Arnhem & Tilburg, eventueel kan ik je wel oppikken?
(Heb dan nog 1~2 plekken over in de auto)

(Gooi me anders ff een DM'tje)

Inschrijven kon vorig jaar tot een week van tevoren dus als ze dat nu weer doen dan zou dat betekenen dat je je dit weekend uiterlijk in zou moeten schrijven. Er zijn geen kosten aan verbonden behalve dan dat je wel met een goed humeur moet komen!

Inschrijven kon vorig jaar tot een week van tevoren dus als ze dat nu weer doen dan zou dat betekenen dat je je dit weekend uiterlijk in zou moeten schrijven. Er zijn geen kosten aan verbonden behalve dan dat je wel met een goed humeur moet komen!

ik wil me graag inschrijven, maar ik weet woensdag pas 100% zeker of ik die zaterdag ga,
kan ik eventueel ook nog cancelen ? ik wil echt heel graag komen..!

Back
Bovenaan