[Luypaers NL] Black Panther

Behoorlijk, ook hier lijkt het merk alleen al tientjes toe te voegen. En toch, hij is prachtig en blijft op de wishlist, wie weet dé uitzondering om een belachelijk bedrag aan uit te geven.

Goedkoopste wat ik kan vinden is dik 150 euro.. Veel geld maar het is ook wel echt een topper wat mij betreft hoor.

Phoeeh 150 euries, sorry vind dat persoonlijk te veel geld voor de (wel prachtige)cake.

Hoe mooi ik deze bak ook vind, maar €179,00 :bonk:... de winstmarge op de Luypaers boxen is in ieder geval grandioos :confused:

Schitterend bakkie maar qua prijs een no go voor mij.
Zet dit op de markt voor 100 euro en je hebt de cakebox van het jaar te pakken.

Twijfelaar, lijkt me een mooie box. Kan hem met 20% korting voor € 144,- kopen. Maar ik vind dat persoonlijk nog net iets teveel, even kijken wat er nog op me pad komt.

HA! 180 euries...
Volgens mij vergeten de heren dat het gewoon een 100 shots blokje is. Man man man ga toch heen met die prijzen.

Zeker met de winsten die Lesli over hun hele breedte maakt zou er wat met de marges te schuiven moeten zijn. Lijkt hier vooral te gaan om het excluxieve imago en dat uitmelken.

Vorig jaar was rond de kerst de Azul afgeprijsd van 150 naar 100. Ik hoop dat er dit jaar weer zoiets komt. Het is een box die ik graag zou willen kopen maar vind hem veel te duur.

Het is echt een prachtige bak. Maar inderdaad, € 180.00 voor een 100 shots bak is tegenwoordig een beetje teveel van t goede.

Zeker met de winsten die Lesli over hun hele breedte maakt zou er wat met de marges te schuiven moeten zijn. Lijkt hier vooral te gaan om het excluxieve imago en dat uitmelken.

Vergeet niet dat Lesli de laatste in de importeurs-keten is. Ook ZENA BE en Mister Funke moeten nog wat aan de verkoop van de NL-artikelen verdienen... :wink:

Het is echt een prachtige bak. Maar inderdaad, € 180.00 voor een 100 shots bak is tegenwoordig een beetje teveel van t goede.

Zo links en rechts nu nog wel met wat korting te bestellen. Dan zit 'ie nog steeds iets boven de € 150,00 maar scheelt wel iets.

Vorig jaar was rond de kerst de Azul afgeprijsd van 150 naar 100. Ik hoop dat er dit jaar weer zoiets komt. Het is een box die ik graag zou willen kopen maar vind hem veel te duur.

Denk ik eigenlijk ook wel dat deze bak straks nog voor een leuke prijs in een aanbieding voorbij komt.

Prachtige bak dit, heldere sterren en mooie kleuren combi's. Je moet wel erg diep in de buidel tasten maar voor sommigen zal dit het vast waard zijn.

Back
Bovenaan