[Luypaers NL] Ball Python

In Duitsland zijn ze te krijgen maar daar is 't net als hier F3 en moet je inderdaad papieren hebben.

Ook weer pakje gestookt dit jaar, blijft zo heerlijk.Gelukkig nog voorzien van paar pakjes voor komende jaren.

In 2019 1 doosje van aangekocht en 2x funke.
Van beide veel te weinig!
Van beide geen afscheid kunnen nemen dus veilig opgeborgen na gebruik, zo van weet je nog!

20220123_102025.jpg

20220123_102117.jpg

Ik mis ze:cry:
De verpakking, het label, de grootte, de uitwerking, alles klopte!
Voor alle geluksvogels die er nog een aantal hebben: goed van genieten!

Dood en dood zonde dat deze verboden zijn !!
Als je nu ziet wat er de laatste jaren verboden is geworden aan goed en ongevaarlijk consumentenvuurwerk, en wat er met de illegale handel in zwaar knalvuurwerk gebeurt is, dan hebben overheid en importeurs wel hard gefaald.

Klopt, echt tragisch. Die F3 singleshots is wat mij betreft ook een van de meest onlogische verboden. Het was immers een vrij goed alternatief voor de (kleinere) shells. Daarnaast was het prijsniveau dusdanig dat het niet uitnodigde om in bulkverpakkingen bij de jeugd terecht te laten komen. Echt een item voor liefhebbers die niet stunten.

1 troost, ik denk dat deze met de huidige markt toch totaal niet meer interessant waren geweest.

Zag een filmpje voorbij komen waarbij deze (kometenbomben 1 en 2) in polen voor 'slechts' €32,99 te koop stonden per doosje. Valt daar wellicht nog wat vanaf te praten maar toch. Voor dat geld laten de meesten ons ze hier ook wel links liggen.

Back
Bovenaan