[Luypaers NL] Ball Python

Dit jaar weer een pakje geschoten, helaas nirt gefilmd. Gelukkig liggen er nog een antal pakjes droog voor komende jaren :thumbup: wat een heerlijke dingen zijn het toch!

Blijft tof als je dat nog achter de hand hebt. Zelf heb ik vorig jaar nog een half karton kunnen bemachtigen, maar die dezelfde jaarwisseling ook allemaal weggeschoten. Wat een prachtige singleshots. Er waren een stuk of vijf verschillende in NL die kwalititatief zeer goed waren.

Om het slechte jaar toch nog goed af te sluiten, had ik last minute nog een projectje met deze super dikke singleshots gemaakt. Wat zijn dit bizarre dingen.. heb zelden zulke uitwerkingen gezien tot 50mm en moet je dan nagaan dat dit 38mm is. Wat ga ik ze missen..

Lekker hoor, prachtige single shots en echt een feestje als je ze zo achter elkaar hebt, mooi project!

Absoluut zonde dat dit soort dingen niet meer mogen.

Ontzettend gave film zo zeg, heel erg fijn project is dat geweest. Heb er gelukkig zelf ook nog een aantal, wellicht maar in dezelfde vorm verwerken. Gaaf!! Blijft ontzettend zonde dat dit verleden tijd is.

als we alle glenn hebben gelezen in het luypears topic is zena bezig met vervangers voor deze topper's in een variant 25 grams f2 . dus laten we hopen dat ze het lukt en in buurt van deze jogens kunnen komen

Over 'er wat van hebben liggen gesproken'. Ik heb er maar een tapijtje van gemaakt. Ik krijg het niet over me hart ze te stoken :D.

20200904_201347.jpg

als we alle glenn hebben gelezen in het luypears topic is zena bezig met vervangers voor deze topper's in een variant 25 grams f2 . dus laten we hopen dat ze het lukt en in buurt van deze jogens kunnen komen

Funke kennende moet dat wel lukken! Qua burst mochten ze evenveel flash bevatten en in kaliber scheelt het niet veel ( van 38mm naar 30mm ). Er zal ook minder stijglading en tail in zitten dus ik denk dat er veel overblijft voor een flink boeket :)

Dan heb ik zelf liever gewoon een 20sh max geladen cake. Zie het nut niet zo in van losse cake buisjes. Je zal ook nooit het wow effect krijgen van de losse f3 single shots. Afschot, burst en hoeveelheid sterren.

Back
Bovenaan