Bizzle
VWC lid
Ik lees en hoor alleen over controles bij de A12, dat is nou net voor mij het snelste. Loont het om terug over de A77 te gaan om controle ter vermijden? Ik ga morgenochtend vroeg.
Daar stonden ze vandaag ook rond 16.00uur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees en hoor alleen over controles bij de A12, dat is nou net voor mij het snelste. Loont het om terug over de A77 te gaan om controle ter vermijden? Ik ga morgenochtend vroeg.
Dit is toch wel bijzonder triest.
Staan ze daar bij een stapel pruttelcakes.
Tjonge jonge, wat hebben ze hun prioriteiten goed op orde.
Altijd leuk om die argumenten te horen waarom mensen in DE hun vuurwerk halen (supermarkten):
"Mooier vuurwerk en het is goedkoper"
Nu even mijn bescheiden mening: Vind het maar bagger en geld betalen voor troep vind ik niet goedkoper.
Snap ook echt niet waarom die controles er staan, je mag blij zijn dat je met 25kg vuurwerk 1kg kruit hebt met die supermarkt producten.
Veel producten zijn inderdaad niks.Veel gekleurde balletjes met knetter en een simpel fluitje.Altijd leuk om die argumenten te horen waarom mensen in DE hun vuurwerk halen (supermarkten):
Nu even mijn bescheiden mening: Vind het maar bagger en geld betalen voor troep vind ik niet goedkoper.
Snap ook echt niet waarom die controles er staan, je mag blij zijn dat je met 25kg vuurwerk 1kg kruit hebt met die supermarkt producten.
Altijd leuk om die argumenten te horen waarom mensen in DE hun vuurwerk halen (supermarkten):
Dit is echt nepnieuws van De Gelderlander. Vuurpijlen uit de supermarkt zijn gewoon bedoeld voor consumenten in Duitsland. Daarnaast zijn die vuurpijlen alles behalve professioneel: er mag maar 15 gram in, in tegenstelling tot de Nederlandse pijlen van 2019 en eerder (30 gram max per pijl)Pijlen enkel met professionele doelstelling????
Wtf
Correctie Nederland was in 2019 40 gram per pijl.Dit is echt nepnieuws van De Gelderlander. Vuurpijlen uit de supermarkt zijn gewoon bedoeld voor consumenten in Duitsland. Daarnaast zijn die vuurpijlen alles behalve professioneel: er mag maar 15 gram in, in tegenstelling tot de Nederlandse pijlen van 2019 en eerder (30 gram max per pijl)
De meeste die je daar ziet zijn de "normale" consument en zitten niet op een forum. De freaks die daar heen gaan, die zoeken bewust hun producten uit en er zit echt wel redelijk tot goed spul tussen.
Dus over het geheel heb je gelijk, aan de andere kant deel ik je mening niet.
En kijk verder eens naar het plezier wat veel mensen er aan beleven, dat is ook al wat waardtoch?
Vind het altijd wel grappig van die interviews bij de supermarkten in Duitsland. Dat mensen dan zeggen dat Duits vuurwerk mooier is dan wat je hier in Nederland kan kopenja dat spul van Funke is mooi maar dat van Weco stelt vrij weinig voor.
maar dat van Weco stelt vrij weinig voor.
Ach, zit best wel wat tussen als je goed zoekt :