Lion

Als de effecten je niet echt aanspreken moet je echt even voor jezelf bedenken of de burst en de spreiding dat goed gaan maken voor je. Ik had bijv ook weinig met de break out op video, toch genomen… toch echt niet mijn ding 🙃
Ik had het zelfde met de break out. Verwachten daar veel van maar is me niet bijgebleven. Je zou haast zeggen toch een lichte tegenvaller. Heb zowel de lion als gorilla besteld dus hoop dat deze wel goed gaan bevallen.

Dat is natuurlijk altijd een ding als een product gehyped wordt, dan zijn je verwachtingen mogelijk te hoog. En het kan ook puur aan een ander moment liggen qua weeromstandigheden, locatie, stooktijd, publiek etc.

Ik had in 2020 de Tramsbomber Champion Edition, dat was de dikste I shape F2 bak die ik ooit in de straat had meegemaakt. Hij had alles: Hoog tempo, mines / tails, harde burst, volle lucht, meerdere finales. De hele straat ging los.

Het jaar daarna exact dezelfde batch en dezelfde locatie. Alleen dit keer was er meer wind: Niemand gaf een kick en hij was voor mij ook minder. Puur het moment wat anders is en de omstandigheden. Het is natuurlijk gewoon een moment opname met meerdere factoren die dat kunnen beinvloeden. Als je voor jezelf te veel betaald kan dat ook natuurlijk van invloed zijn op je beleving want 'voor het vele geld móet ie dan echt super zijn'. Als je bij voorbaat al twijfelt vanwege de prijs en wat je er van vind op filmpjes, dan gewoon lekker laten liggen toch

Dit was 1 van de toppers naast de Coconut Bounty. Ik kende 'm natuurlijk al van vorig jaar bij de demo in Zoetermeer. Zeer goede burst, erg grote boeketten en dat laatste effect doet me weer denken aan oude Bonbridge tijden. Ik ben benieuwd of dit een nieuwe batch was, hij was namelijk identiek aan de 2023 batch qua prestaties voor m'n gevoel

Dit was 1 van de toppers naast de Coconut Bounty. Ik kende 'm natuurlijk al van vorig jaar bij de demo in Zoetermeer. Zeer goede burst, erg grote boeketten en dat laatste effect doet me weer denken aan oude Bonbridge tijden. Ik ben benieuwd of dit een nieuwe batch was, hij was namelijk identiek aan de 2023 batch qua prestaties voor m'n gevoel

Moet wel batch 2024 zijn lijkt me. De 2023 was er maar montjesmaat ivm afkeur en was bij ANO volledig uitverkocht. Was idd weer een hele mooie bak vandaag!

Moet wel batch 2024 zijn lijkt me. De 2023 was er maar montjesmaat ivm afkeur en was bij ANO volledig uitverkocht. Was idd weer een hele mooie bak vandaag!
+ de finale cake schoot bij de '23 batch echt goed door, deze is hierin net even anders. Dus een goede kans dat het de '24 batch betreft.

Ben wel onder de indruk van de meest recente (bovenstaande) beelden van de Lion. Erg happy dat ik deze al in the pocket heb!

Hou het product ondertussen al 2 batches in de gaten en blijft wel zeer goed.

Die 159€ is voor het 2e jaar weer aanwezig, ik acht de kans dat deze goedkoper zal worden (zeker omdat het van CR is) niet snel gebeuren.

Denk dat die maar gewoon in het mandje moet

Man hou op... ik zit al een maand te welles-nietes'en met mezelf. Aan de ene kant vind ik 'm echt onwaarschijnlijk goed, aan de andere kant ook bizar duur. Maar weer aan de andere kant is ie misschien nooit meer te krijgen en krijg je wel weer 20% gratis dus dat is weer een dierencake voor nop. Twijfel twijfel.... 😬

Back
Bovenaan