Lijstjes 2018/2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldig om te zien dat nu de demo's grotendeels geweest zijn er alweer volop besteld wordt. Hele gave lijsten zitten er weer bij!

zelf wat kleiner begonnen. Maar tov vorige jaren nu al iets besteld ipv pas eind oktober.
Dus maar het onderstaande bij orthen gehaald. Had meer gewild. Maar de blauwe envelop vrienden zijn nogal lastig de laatste tijd xD
Evolution Dreamscape 25 box 1x
Evolution Dreamscape 20 box 1x
Evolution Ruffneck 1x
Pangu Psycho 1x
Pangu Gangster 1x
Pangu twister 1x

2x Rubro Heavy legend 16
1x Evolitopm Crown mix
1x Portfire aansteekfakkel bundel 5 stuks
1x wolff Crazy Tails
1x wolff Extreme Bang Rockets
1x wolff Assorted Volcano

Zo toch al 10 leuke cakes bij elkaar die je voor dat geld nooit kan laten staan. Binnenkort maar een cake box of 500 grammers.

Rode gedeelte erbij besteld zo elke keer wat klein spul. Nu vooral wat klein spul en 3 caké,s

Bescheiden begin tot nu:

Visions of Ecstasy
Winternight
Event flash of the Gods

+ Chemical box over van vorig jaar

Kleine toevoeging alvast

2x Crackle Mania
4x Monster Ride
1x Demonia
1x Metal Hammer
1x Blue Bomb
1x Panic 20's
2x Pounding Napalm
2x Redneck Revolt

En nog twijfel oof er de Double Backfire/Espada of/en Mega Star 6 Ass.bij gaat komen voor woensdag... En dan wordt het wachten op de actie van Bredavuurwerk voor wat meer Evo producten

nog niets besteld .
de voor mij aantrekkelijke winkels in de buurt gaan pas half december met hun stock komen

Zo ik ben helemaal "klaar".

Pijlen

1 Event Signal-V5
1 Event Signal Z35

Single Shots

3 EVO Eccentric Shots
2 EVO Showtails

Cakes

2 Xin Fonteinen assortiment
2 Aftershock Insanity
2 Furious Falcon
2 Matrix
2 Leaping Lions
3 Pounding Napalm
12 Night Screamers
2 Raging Courage
2 Back in Black
2 Black Spider
2 Shogun Warrior
1 Ministry of Fire
1 Sunbeam 5
1 Epulz
1 Killer Crossette
1 Blushing Crosettes
6 Imperial
6 Magnum Cake
2 Monster Ride

Boxen/Compound

1 Transbomber
1 Magnus Maximus 84's
1 Brasilian Box
1 Neon Box 146's
1 Snowstorm
1 Mega Willows
1 NOI-Z

Laatst bewerkt:
1X Noi-Z Evolution Fireworks
1X Skyline on Fire Evolution Fireworks.
1X The Corolla Evolution Fireworks
1X Buurtassortiment Rubro Fireworks
1X Malibu Magnet Rubro Fireworks
1X Blue Willow Mania Vuurwerkmania
2X Mega 6 Star Vuurwerkmania
1X Brasillian Box Pangu
2X Crash Box Rubro Vuurwerk
1X Montreal Vulcan
1X Da-Nang Vulcan
1X WTFBox Cafferata
1X Evo Show Tails Evolution Fireworks
10X Eccentric Shots Evolution Fireworks

Besteld:
3 x return of the phoenix
2 x tropical night
4 x ive got the power
1 x Noi-z
1 x The Corolla
1 x Exodus
1 x Montreal
2 x Crash box
6 x Secret salute

Moet wel zeggen dat er weinig variatie in de lijsten zit. Er zijn onderhand een aantal grootmachten in Nederland die bij de liefhebbers heel goed bezig zijn. Vroeger had je een veel grotere verspreiding van importeurs/ producten. Tegenwoordig vissen wij allemaal de toppers eruit bij de grote importeurs. Leuk om te zien dat Ischa bijvoorbeeld nog twee boxen van Vulcan heeft besteld! :D

Moet wel zeggen dat er weinig variatie in de lijsten zit. Er zijn onderhand een aantal grootmachten in Nederland die bij de liefhebbers heel goed bezig zijn. Vroeger had je een veel grotere verspreiding van importeurs/ producten. Tegenwoordig vissen wij allemaal de toppers eruit bij de grote importeurs. Leuk om te zien dat Ischa bijvoorbeeld nog twee boxen van Vulcan heeft besteld! :D

Komt ook een beetje dat er maar bepaalde merken ik de freakscties zitten denk ik. Richting het einde van het jaar trekt dat hopelijk nog wat recht :D

Komt ook een beetje dat er maar bepaalde merken ik de freakscties zitten denk ik. Richting het einde van het jaar trekt dat hopelijk nog wat recht :D

Dat hoop ik wel inderdaad. Kijk wij weten nu dat er lagere prijzen gelden. Het gros van de mensen bestelt pas in de maand december dan zijn de prijzen ook weer op zijn hoogst. En een aantal producten alweer uitverkocht. Maar goed, ik snap wel waarom wij grotendeels voor Mania - Rubro - Evolution kiezen... :thumbup:

Dat hoop ik wel inderdaad. Kijk wij weten nu dat er lagere prijzen gelden. Het gros van de mensen bestelt pas in de maand december dan zijn de prijzen ook weer op zijn hoogst. En een aantal producten alweer uitverkocht. Maar goed, ik snap wel waarom wij grotendeels voor Mania - Rubro - Evolution kiezen... :thumbup:

Vuurwerktotaal zit er ook nog veel tussen :D

Een winkel met 2018 compounds wolff en vulcan zou ook top zijn :handsup:

Stel dat de merken die nu veel gekocht worden niet meer te koop zullen zijn in freak winkels en andere importeurs juist wel, zouden de lijsten 99% anders zijn.

Mijn bestelling tot nu toe:

1 x Euphoric Happyness (Festival 150)
1 x Visions of Extacy (Spectacle Show 12)
1 x [FONT=&quot]Dragon box 1
[/FONT]
1 x [FONT=&quot]Unabomber
[/FONT]
1 x Tingle Beat & Titanium Extreme

Vulcan gaat er bij mij ook inkomen nog, echt hele goede kwaliteit blokjes zijn dat. Ondanks 25mm lijkt het net een 30mm profblok door wat zij uit 25mm weten te halen en het hoge tempo natuurlijk. Sinds de nieuwe doorstart van Vulcan Europe zijn ze echt op de goede weg!

Vulcan is zeker niet slecht. Alleen redelijk schaars bij de winkels die stunten met prijzen. Daarnaast redelijk onbekend maar zeker de moeite waard om een kans te geven. Zeker omdat ze allemaal een geniale finale hebben! :handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan