Ronn0
VWC lid
Hele dikke lijsten hoor, nu al benieuwd naar de collectie foto's.
Vooral benieuwd na 1 januari, dan komen altijd de mooiste foto's

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hele dikke lijsten hoor, nu al benieuwd naar de collectie foto's.
zelf wat kleiner begonnen. Maar tov vorige jaren nu al iets besteld ipv pas eind oktober.
Dus maar het onderstaande bij orthen gehaald. Had meer gewild. Maar de blauwe envelop vrienden zijn nogal lastig de laatste tijd xD
Evolution Dreamscape 25 box 1x
Evolution Dreamscape 20 box 1x
Evolution Ruffneck 1x
Pangu Psycho 1x
Pangu Gangster 1x
Pangu twister 1x
2x Rubro Heavy legend 16
1x Evolitopm Crown mix
1x Portfire aansteekfakkel bundel 5 stuks
1x wolff Crazy Tails
1x wolff Extreme Bang Rockets
1x wolff Assorted Volcano
Zo toch al 10 leuke cakes bij elkaar die je voor dat geld nooit kan laten staan. Binnenkort maar een cake box of 500 grammers.
Bescheiden begin tot nu:
Visions of Ecstasy
Winternight
Event flash of the Gods
+ Chemical box over van vorig jaar
1x. evolution snowstorm
1x. evolution noi-z
1x. evolution skyline on fire
1x. evolution mega willows
3x. evolution Eccentric shots
2x. evolution TITANIUM THUNDER
Moet wel zeggen dat er weinig variatie in de lijsten zit. Er zijn onderhand een aantal grootmachten in Nederland die bij de liefhebbers heel goed bezig zijn. Vroeger had je een veel grotere verspreiding van importeurs/ producten. Tegenwoordig vissen wij allemaal de toppers eruit bij de grote importeurs. Leuk om te zien dat Ischa bijvoorbeeld nog twee boxen van Vulcan heeft besteld!![]()
Komt ook een beetje dat er maar bepaalde merken ik de freakscties zitten denk ik. Richting het einde van het jaar trekt dat hopelijk nog wat recht![]()
Dat hoop ik wel inderdaad. Kijk wij weten nu dat er lagere prijzen gelden. Het gros van de mensen bestelt pas in de maand december dan zijn de prijzen ook weer op zijn hoogst. En een aantal producten alweer uitverkocht. Maar goed, ik snap wel waarom wij grotendeels voor Mania - Rubro - Evolution kiezen...![]()
Vuurwerktotaal zit er ook nog veel tussen
Een winkel met 2018 compounds wolff en vulcan zou ook top zijn![]()
wolff en vulcan zijn toch best wel ruk hahaha.
maar gelukkig smaken verschillen
Moet wel zeggen dat er weinig variatie in de lijsten zit. Er zijn onderhand een aantal grootmachten in Nederland die bij de liefhebbers heel goed bezig zijn. Vroeger had je een veel grotere verspreiding van importeurs/ producten. Tegenwoordig vissen wij allemaal de toppers eruit bij de grote importeurs. Leuk om te zien dat Ischa bijvoorbeeld nog twee boxen van Vulcan heeft besteld!![]()