Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het blijft handwerk maar een premium box met ditto prijskaartje mag dit gewoon niet gebeuren. Het gaat ook niet om een incident maar om een hele batch die niet goed is.
Daarnaast heb ik twee keer sterren staan te koppen
Uhmmmm... ik was in de veronderstelling dat dit één van de beste cakeboxen zou zijn. Maar hij viel mij tegen de effecten waren niet zo groot als verwacht.
Deze viel mij ook wel tegen (wel mooi, maar lang niet zulke grote boeketten als verwacht), gelukkig geen sterren gekopt. Ik had ook de 2016 versie. Maar wanneer de 2017 versie echt zo veel beter is en de kans elk jaar kleiner wordt dat je de oude krijgt, het overwegen waard voor een komend jaar.
Deze box heeft prachtige kleuren en een goed tempo. Vooral cake 1 vond ik mooi, de overige cakes hebben vergeleken met cake 1 wat kleinere boeketten. Aanrader voor degene die van kleurtjes en sierlijke effecten houden. Absoluut geen spijt gehad dat ik deze heb gekocht, maar zal hem niet zo snel nog een keer nemen.