Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net ook één de lucht ingeschoten. Goede burst. Effect leek inderdaad groter. Maar ik heb zelf het idee dat die wat minder hoog stijgt tov vorige versie. Waardoor het effect groter oogt.

In ieder geval is die naar mijn idee "beter". Of dit echt het geval is? Laten we daarvoor wat meer reacties afwachten. Blijven heerlijke pijltjes.

Meerdere mensen die foute pakketjes hebben? Bij mij zit 3x de Light Year B erin. Niet heel erg allemaal hoor zal wel een maandag ochtend zijn geweest.

Ik heb de 2017 versie. Hier zit ook geen 40 gram in. 25,6 om precies te zijn. Heb er helaas geen film van gemaakt.

Vanavond ook eentje de lucht in gejaagd gaan inderdaad lager dan voorheen wat ik op zich beter vind. Gaat toch om het effect en niet de hoogte. Ik hoor me vader elk jaar zeggen waarom gaan die pijlen nou allemaal zo hoog:rolleyes: vanavond was de reactie zo dat zijn goeie!

Vanavond ook eentje de lucht in gejaagd gaan inderdaad lager dan voorheen wat ik op zich beter vind. Gaat toch om het effect en niet de hoogte. Ik hoor me vader elk jaar zeggen waarom gaan die pijlen nou allemaal zo hoog:rolleyes: vanavond was de reactie zo dat zijn goeie!

Oké dezelfde ervaring als ik dus. Goed om te horen. Zou bijna vandaag nog een setje erbij gaan halen....

Ik heb de 2017 versie. Hier zit ook geen 40 gram in. 25,6 om precies te zijn. Heb er helaas geen film van gemaakt.

Is dat inclusief de tail/stijglading? Dat wordt namelijk allemaal meegewogen. Maar je kan alsnog vertellen dat hier bij lange na geen 40 gram in zit, het boeket is veel te compact daarvoor.

Is dat inclusief de tail/stijglading? Dat wordt namelijk allemaal meegewogen. Maar je kan alsnog vertellen dat hier bij lange na geen 40 gram in zit, het boeket is veel te compact daarvoor.

Hmm, heeft dat niet meer met de burst te maken? Zit hier toch met de dB regel waardoor je mss geen groter boeket krijgt, vandaar dat minder kruit soms groter boeket geeft door zelfde burstnem. Soms liever een goed compact boeket dan een kapotgeslagen dikke boem.

Zit nog erg te dubben hier nog voor te fietsen, wetende dat ik de volle mep €25 zal moeten betalen...en ben lui :D

Nooit meer deze pijlen. Ze zijn super mooi voor die 20 euro, maar had afgelopen twee jaar dat ze niet goed de lucht in gingen en dit jaar weer. Eén pijl ging zelfs schuin over de grond op één of ander manier, terwijl ze ik ze netjes in de buizen af stak.
Vind het te riskant worden, al 3 jaar op rij dat deze pijlen mis gaan, terwijl de overige 9 andere pijlenpakken wel goed gingen. Jammer want het zijn echt mooie dingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan