Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijven toppers.
Had 1 pakket met oude label, en geen ervaring zoals hierboven.
Prima stijghoogte, goed boeket en harde burst. :)

had de oude en nieuwe, beiden waren weer geweldig.... merkte weinig tot geen verschil tussen de oude en de nieuwe.

Het viel mij op dat de A pijlen in het pakket lager en een grotere burst hadden. De rest van de pijlen gingen net als de oude versie echt hoog waardoor het effect een stuk minder leek.
Is dit toevallig alleen in mijn pakket of is dit anderen ook opgevallen?
Want als alle pijlen zo zouden knallen koop ik hem iedere jaarwisseling sowieso...

20181231_121234.jpg

Het viel mij op dat de A pijlen in het pakket lager en een grotere burst hadden. De rest van de pijlen gingen net als de oude versie echt hoog waardoor het effect een stuk minder leek.
Is dit toevallig alleen in mijn pakket of is dit anderen ook opgevallen?
Want als alle pijlen zo zouden knallen koop ik hem iedere jaarwisseling sowieso...

Bekijk bijlage 44022

is mij ook opgevallen.

Ik had ook de ''nieuwe'' versie. Elk jaar blijft het toch weer een gekloot met die doppies :rolleyes:
Dit jaar geen problemen gehad met opstijgen een aantal jaar geleden wel dat ze gewoon niet omhoog gingen maar nu nergens last van! Blijven toch top pijlen voor die prijs.

Hier nog een filmpje, welke dit precies zijn kan ik je niet meer vertellen.
Filmpje is onbewerkt. Dit omdat er dan wat mij betreft iets wat meer sfeer in zit. :)

Verleden jaar ze niet genomen want kon ze niet vinden, maar dat jaar ervoor, zeker wel, die dopjes zijn rot, de pijlenstandaards zijn soms kapot, maar de effecten en prijs zijn perfect!

Nooit meer deze pijlen. Ze zijn super mooi voor die 20 euro, maar had afgelopen twee jaar dat ze niet goed de lucht in gingen en dit jaar weer. Eén pijl ging zelfs schuin over de grond op één of ander manier, terwijl ze ik ze netjes in de buizen af stak.
Vind het te riskant worden, al 3 jaar op rij dat deze pijlen mis gaan, terwijl de overige 9 andere pijlenpakken wel goed gingen. Jammer want het zijn echt mooie dingen!

Toch weer besteld, kuch..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan