Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koop ze bijna elk jaar en het blijven toch wel mooie pijlen hoor. Mooie boeketten en ze klappen goed. Wel zouden ze iets minder hoog mogen gaan. En de dopjes hebben ze gelukkig weggelaten.

Balen dat ik deze nooit zelf zal kunnen ervaren. Stonden voor dit jaar op de lijst. Danog maar een keer de filmpjes aanslingeren.

Wat gaan we de pijlen missen. Denk dat iedereen het met me eens is dat de lightyear pijlen (of bekende omlabelingen) de beste pijlen qua prijs-kwaliteit waren. Geen onzin met gekke labels, dopjes, verpakkingen: gewoon dikke 40 grammers met volle boeketten en een keiharde knal! Hiermee knalde je het duitse pakketje van de buurman gemakkelijk onder tafel, vaak voor 2 tientjes wel te verkrijgen. Goede oude tijd

Wat gaan we de pijlen missen. Denk dat iedereen het met me eens is dat de lightyear pijlen (of bekende omlabelingen) de beste pijlen qua prijs-kwaliteit waren. Geen onzin met gekke labels, dopjes, verpakkingen: gewoon dikke 40 grammers met volle boeketten en een keiharde knal! Hiermee knalde je het duitse pakketje van de buurman gemakkelijk onder tafel, vaak voor 2 tientjes wel te verkrijgen. Goede oude tijd

Zeker, echt een topassortiment. Vind het oprecht jammer dat de pijlen eruit gaan, elke jaarwisseling was het wel vaste prik om een stuk of 5 á 10 pakketten weg te schieten. Alleen dat geluid al...:cry:

Poah Koala, thanks voor de kick van dit topic. Dit waren inderdaad wel echt parels van jewelste. Laatste jaren waren ze vaak ook echt spotgoedkoop te krijgen en echt fantastische pijlen.

Je knalde met dit pakket inderdaad makkelijk elk duitssupermarktprutpakket eruit. Ook menig Nederlands pijlen pakket trouwens.

Potverdikkie mooie pijlen zijn dit. En waren altijd voor goede prijs te krijgen! Eigenlijk elk jaar wel een pak of twee van gehad

Echt jammer dat dit stopt , ik heb er nog een 3 stuks liggen maar ik vind het bijna zonde om ze de lucht in te schieten:shocked:

Gelukkig nog een pakje liggen. Idd te zonde om weg te stoken. Maar je kunt ook weer niet alles bewaren. Mag je haast wel een bunker hebben...

Hierbij de Rutte edition.

Komt toch altijd nog een flinke rotklap vanaf, zeker als je een tijdje geen vuurwerk hebt gestookt.

Deze komt overigens uit 2015.

Moest laatst de zolder opruimen, omdat we die aan het verbouwen zijn. Ik kwam daar een tas vergeten vuurwerk tegen. Zat nog een pak lightyears in, twee pakken romeinse kaarsen, wat 16 shots cakes en twee x 40 thunderkings.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan