Dat zijn zeker goede vervangers voor de light years kan ik je vertellen.Iemand die mijn bestelling met Light Years op heeft gehaald bij Vathorst werd verteld dat ze niet meer kwamen en heeft de Freestyle Rockets meegekregen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn zeker goede vervangers voor de light years kan ik je vertellen.Iemand die mijn bestelling met Light Years op heeft gehaald bij Vathorst werd verteld dat ze niet meer kwamen en heeft de Freestyle Rockets meegekregen.
Dat zijn zeker goede vervangers voor de light years kan ik je vertellen.
ik ga ze missen
Ik ga deze toppers ook missen. Gelukkig heb ik nog een foto als aandenkenBekijk bijlage 53847
Wat gaan we de pijlen missen. Denk dat iedereen het met me eens is dat de lightyear pijlen (of bekende omlabelingen) de beste pijlen qua prijs-kwaliteit waren. Geen onzin met gekke labels, dopjes, verpakkingen: gewoon dikke 40 grammers met volle boeketten en een keiharde knal! Hiermee knalde je het duitse pakketje van de buurman gemakkelijk onder tafel, vaak voor 2 tientjes wel te verkrijgen. Goede oude tijd
Hierbij de Rutte edition.
Komt toch altijd nog een flinke rotklap vanaf, zeker als je een tijdje geen vuurwerk hebt gestookt.
Deze komt overigens uit 2015.