Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had een aantal pijlen die 30-40 meter omhoog gingen en die vielen vervolgens tot een meter of 10 om dan pas af te gaan, weet niet of meer mensen dit hadden? Bijna elke pijl ging pas af na een val(bij de meeste gelukkig maar een kleine afstand, dit was imo wel gevaarlijk)

Verder zijn dit natuurlijk prima pijlen :)

Gebeurde hier ook! 4 van de 10 effecten belandde op het dak van de buren aan de overkant van de straat. Levensgevaarlijk! Wist dat deze pijlen meestal wat zakte nog, maar nu duurde het echt te lang voor de burst kwam met dit als resultaat. Verder wel genoten van deze pijlen!

Ik had hier een pijl die niet opsteeg en dus op de grond klapte. Voor de rest gewoon prima pijlen, vind vooral de burst er van erg goed.

Hier ging het op dezelfde manier, prachtig vond ik het. We stonden vanuit de achtertuin aan een groot stuk water te stoken dus het was allemaal veilig. Echt supervet dat ze een stuk naar beneden vallen. Maar midden in een woonwijk is het toch wat minder! Toppijlen dit gewoon.

Gebeurde hier ook! 4 van de 10 effecten belandde op het dak van de buren aan de overkant van de straat. Levensgevaarlijk! Wist dat deze pijlen meestal wat zakte nog, maar nu duurde het echt te lang voor de burst kwam met dit als resultaat. Verder wel genoten van deze pijlen!

Ik had het bij 2 pijlen..
Dat op de grond klappen heb ik paar jaar geleden al meegemaakt, is dus ook niet nieuw voor me. Gebeurde dit jaar gelukkig niet. Blijven wel toppers van pijlen dit. Zeker voor het geld.

Hele mooie pijlen, mat96matje had ze. Had ze nog nooit gezien en nu wel dan. Grote boektten en voor de prijs vooral de prijs met korting echt top dingen. Ik heb geen fouten gezien, ofja kleintjes dan:

Ik zag dat de pijlen niet heel hoog gingen ze gingen schuin zeg maar, soms zo schuin dat ze een straat verderop boven een straat klapte? Maar dan wel niet zo laag dat de stars op de grond belandde. Maar daar mag wel wat aan gedaan worden. Want je wilt immers dat je vuurpijlen recht boven je ontploffen.

Toppertjes hoor. Pijlen gingen goed omhoog en gaven mooi grote boeketten. Alleen kon ik van twee pijlen (ik geloof de oranje?) met geen mogelijkheid het dopje van de lont afkrijgen. Na veel proberen brak het zelfs af, de rest van het dopje heb ik uit de pijl moeten peuteren. Maarja, dat is de charme van pijlen zullen we maar zeggen:p

Klopt bij mij gingen de dopjes er ook heel moeilijk af. Niks afgebroken maar moest wel geweld gebruiken. :D

Ja, en je hebt ook niet echt grip op die dingen, heb er uiteindelijk maar een tang bij gepakt:D. Viel me op dat het alleen bij die twee pijlen was, de rest ging wel redelijk makkelijk. Zal zo eens kijken welke kleur het was, ik heb er nog 1 liggen die de strijd tot nu toe gewonnen heeft :p

Edit: het was nummer C, hardnekkig dingetje:p

Laatst bewerkt:
Voor 2 tientjes hele goede pijlen. Grote boeketten, redelijke burst. Betreft de dopjes, daar had ik last van bij elke pijl. Helaas had ik 1 pijl die na het opstijgen niets deed. Als ze komend jaar weer voor dezelfde prijs te krijgen zijn, zeker weer een pakketje meenemen.

Vuurwerkkoning, ik weet niet of het schijn is, maar op jou filmpje komen de pijlen totaal niet goed over.. Vind ze daar eigenlijk ronduit slecht. Gelukkig is het in de praktijk vaak beter en heb dit zelf ook zo ervaren!

Wij hadden ze hier in de buurt ook. Maar ze moeten echt recht omhoog. Want we schoten er 1 weg vanuit een buis die iets schuin stond en hij kwam net zo hard naar beneden als dat hij naar boven ging. Klapte 2 meter van de grond uit elkaar bij een woonhuis.

Lightyear pijlen van Thor
Zeer mooie pijlen, voor een zeer mooie prijs. Denk toch wel de beste van nederland op prijs/kwaliteit.

Voor die prijs prima pijlen! Vorig jaar waren ze nog, meen ik 27,95 nu 19,95 eur. Dat noem ik toch een aardige prijsverlaging voor een set goede pijlen. Hopelijk is die prijsverlaging niet omdat ze eruit gaan... wil me er dit jaar weer aan wagen nl.

Voor die prijs prima pijlen! Vorig jaar waren ze nog, meen ik 27,95 nu 19,95 eur. Dat noem ik toch een aardige prijsverlaging voor een set goede pijlen. Hopelijk is die prijsverlaging niet omdat ze eruit gaan... wil me er dit jaar weer aan wagen nl.

ik heb deze set pijlen vorig jaar al voor 19.95 kunnen kopen ik blijf het 1 van de mooiste pijlen vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had ze ook vorig jaar, vond het geweldige pijlen. Denk niet dat je betere pijlen gaat krijgen voor dat geld. Kocht tot nu toe nooit vuurpijlen in Nederland, omdat je altijd veel te veel betaalde voor 3x niks. Deze pijlen hebben ook een goed harde burst, en vallen ook goed op. Vond het wel leuk dat paar maatjes ook wat pijltjes af staken, die dan totaal in het niet vielen bij deze. Hier nog 2 filmpjes

erg mooie pijlen, ook dit jaar weer 2 pakketten van besteld :)
om ze echt helemaal af te maken, was een tail wel mooi geweest :D

Ik heb ze nu een al een aantal jaren gehad en met name de laatste 2 jaar vond ik ze slechter presteren.
De effecten zijn voor een 40 grams vrij klein. De burn-it pijlen die ik had van 30 gram waren zeker net zo groot en bleven langer hangen. Voor de prijs van 20 euro natuurlijk prima pijlen maar ik vind het zeker niet meer het beste pijlen pakket dat er is. Vroeger was ie aanzienlijk beter vind ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan