Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De pijlen van A naar E op een rijtje.

Light Year A.

Light Year B.

Light Year C.

Light Year D.

Light Year E.

Enjoy.

Zijn dit de zelfde pijlen met een ander label?

011020151136161385FreestyleRockets10.png

Dit bericht ontving ik vanavond van VuurwerkTotaal:

"Goedendag, dit zijn vergelijkbare pijlen die uit de fabriek komen waar we al jaren zaken mee doen!
De LightYear wordt bij Vuurwerktotaal niet meer verkocht."

De LightYear pijlen waren de beste pijlen die verkocht werden in Nederland in mijn ogen. Enorme effecten voor een zeer schappelijke prijs. Dus als t klopt dat ze echt nergens meer verkocht worden, vervangen door iets wat vast slechter/duurder gaat worden, dan is dat mooi balen. Tenzij ze bij het vervangen alleen de fouten wegwerken. Zo had de Light year 2 groffe fouten: De lonten waren onmenselijk. Die dopjes kreeg je in meeste gevallen niet los zonder t lont los te halen van de pijl. De pijlen hadden stokken die kapot waren. En ja, beiden zorgden ervoor dat er soms weleens een pijl veel te laag knalde of niet deed wat die moest doen. Maar als t wel werkte, wat een pijlen :P

Deze pijlen zijn nog volop te krijgen

van Zena - Light Year
van Visie- Freestyle 10

beide zijn van de zelfde fabriek, enige wat anders is zijn de labels.....

wil je LightYear, ga je naar Zena
wil je Freesyle, ga je naar Visie

Wij als winkelier hebben voor Visie gekozen, beetje raar om 2 dezelfde produkten in het assortiment te nemen.

Zo had de Light year 2 groffe fouten: De lonten waren onmenselijk. Die dopjes kreeg je in meeste gevallen niet los zonder t lont los te halen van de pijl. De pijlen hadden stokken die kapot waren. En ja, beiden zorgden ervoor dat er soms weleens een pijl veel te laag knalde of niet deed wat die moest doen. Maar als t wel werkte, wat een pijlen :P

Hier had ik ook last van. Bij de light year 2 moest je dat dopje er gewoon afslopen anders ging hij er never nooit af. Maar de pijlen zijn gewoon nog te verkrijgen zoals hierboven al gezegt is

Deze laat ik dit jaar 100% li ks liggen. Kwaliteit gaat toch wel achteruit. Dopjes zitten muurvast. Moet je met geweld verwijderen. En kruitlek had ik vorig jaar ook last van. Dan de prijs 5 euro duurder kan ik niet begrijpen helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan