Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze laat ik dit jaar 100% li ks liggen. Kwaliteit gaat toch wel achteruit. Dopjes zitten muurvast. Moet je met geweld verwijderen. En kruitlek had ik vorig jaar ook last van. Dan de prijs 5 euro duurder kan ik niet begrijpen helaas.

Helemaal mee eens!
Zonde want het waren echt top pijlen!

Overigens promoten veel (web)shops nog wel met de oude versie van Thor, laatste partijen wellicht.

Deze laat ik dit jaar 100% li ks liggen. Kwaliteit gaat toch wel achteruit. Dopjes zitten muurvast. Moet je met geweld verwijderen. En kruitlek had ik vorig jaar ook last van. Dan de prijs 5 euro duurder kan ik niet begrijpen helaas.

Ik snap die EUR 5,00 duurder niet, volgens mij is de prijsverhoging t.o.v. vorig jaar lager...

Jarenlang waren ze EUR 29,95, toen werden ze EUR 27,50 en EUR 25,00 en de afgelopen 2 jaar opeens in de aanbieding voor EUR 19,95 in de Voorverkoop. Die laatste prijs was natuurlijk wel heel erg scherp en kon eigenlijk niet, maar goed. Dit jaar zijn ze EUR 22,95. Dat is dan wel EUR 3,00 duurder dan vorig jaar maar nog geen EUR 5,00 waar jij het over hebt. Of zie ik iets over het hoofd?

Daarnaast is EUR 22,95 voor 10 van deze pijlen nog steeds scherp aan de prijs. De originele pijlen kosten bij Vuurwerktotaal dit jaar EUR 24,95...

Lekkere pijltjes hoor! Dit jaar 4e jaar(geloof ik) op rij dat ik ze koop! Vorig jaar inderdaad ook gehad dat je de dopjes er haast af moest slijpen, maar verder ideale pijlen!

Deze pijlen heb ik standaard in de collectie. Dit jaar weer 2x, waren één van mijn eerste aankopen dit jaar. Toppijlen! Al helemaal voor 12.50 per pakket. :D

Blijven schitterde pijlen deze heb ik standaard in de collectie..Kan niet wachten om volgende week weer 2 pakketen de lucht in te laten gaan :)

Helaas een half pakket weg kunnen gooien :( Zojuist de pijlen uit de verpakking gehaald en bleek de helft te zijn geknapt (halverwege de "motor"van de pijl) even plakken zit er dus niet in.

Snap niet wat er met deze pijlen is gebeurt..

Heb deze nu al een paar jaar.. maar dit jaar vond ik ze zwaar tegen vallen..
2x een flut.. en de burst was ook stuk minder dan ik gewent ben... van deze ( EX ) toppers:sad:

Snap niet wat er met deze pijlen is gebeurt..

Heb deze nu al een paar jaar.. maar dit jaar vond ik ze zwaar tegen vallen..
2x een flut.. en de burst was ook stuk minder dan ik gewent ben... van deze ( EX ) toppers:sad:
Hetzelfde hier. Echt een teleurstelling. Boeketten waren stuk kleiner en minder intens. Het is echt niet zoals voorgaande jaren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan