Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had ze 2 jaar geleden en vorig jaar, 2 jaar geleden gingen ze allemaal de lucht in en waren ze prachtig, maar vorig jaar hadden er 4 van de 10 geen zin in en bleven lekker op de grond, maar de pijlen zelf hebben een zeer mooie burst en boeket, zekers aanraders! :D

Ik ben iemand die maximaal 150 euro wilt uitgeven aan vuurwerk. Zijn deze pijlen aanraders voor iemand met een vrij klein budget?

met deze pijlen heb je een leuke set pijlen voor een goede prijs. Er zijn betere pijlen op de markt maar ik denk dat dit niet in jhe budget past. Ik vind zelf de killing arrow van Wolff erg goed en ook de zinkpijlen. Alleen aan die laatste kun je lastiger komen en die zijn 6 euro per stuk en de eerste zijn 47-49 euro zonder korting. Je kunt hem wel ergens krijgen voor in de 30 euro. Maar ik zou gewoon die Light year pijlen nemen. Ik was er vorig jaar best tevreden mee.
greetzz

Ik heb ook een pakketje dit jaar.. ben benieuwd.
Ben normaal niet zon vuurpijlen man, omdat het meestal toch net niets is

Je maakt me droevig.

Ging deze vandaag nog eventjes halen, maar ben weer naar huis gegaan met een pak air attack 2.

Spijtig, spijtig.

Zena Vuurwerk Oudleusen heeft er nog anderhalve karton van liggen. WAT een pijlen! Knal is hard en boeket is prachtig!

Je maakt me droevig.

Ging deze vandaag nog eventjes halen, maar ben weer naar huis gegaan met een pak air attack 2.

Spijtig, spijtig.

Ik wil je niet jaloers maken, maar heb er net 1 getest en deze had echt een keiharde burstknal en een mooi boeket! Ik had eigenlijk verwacht dat ze door de prijsdaling (vroeger kostten ze 30 euro) ook in kwaliteit zouden dalen, maar dat is bij de 2014 versie gelukkig totaal niet het geval!

Dit blijven leuke pijlen! Aardig grote boeketten en een lekkere klap. Alleen kreeg ik de oranje dopjes soms maar slecht los... Had op de 31e nog een pakket gehaald en toen moest ik er 30 euro voor neerleggen... Beetje jammer dat de internetprijs niet in de winkel gehanteerd wordt.

Dit blijven leuke pijlen! Aardig grote boeketten en een lekkere klap. Alleen kreeg ik de oranje dopjes soms maar slecht los... Had op de 31e nog een pakket gehaald en toen moest ik er 30 euro voor neerleggen... Beetje jammer dat de internetprijs niet in de winkel gehanteerd wordt.

internet prijzen zijn vaak alleen geldig tot dat de losse verkoop start,
al een aantal jaren mee gemaakt dat de prijzen veranderen als de losse verkoop start

Ook deze zaten weer in de collectie. Sommige doppen moet je met geweld eraf halen.

O&N '14 - '15 Light year A.

Ook deze zaten weer in de collectie. Sommige doppen moet je met geweld eraf halen.

Ha ja dat had ik dit jaar ook niet alleen met de Light Year ook wel met andere pijlen:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan