!!PoGo!! GeK!!
VWC lid
Vanmorgen aan het eind van de ochtend in Soest lag er een heel karton, ik heb een pakje of 6 meegenomen en ik wou er nog een foto van maken maar het was best druk in de winkel met normaal supermarkt volk 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je kan er ook een paar tussen je bilnaad doen, daar drogen ze ook goed. Succes!Help deze ouwe pyro ns uit? Dus nu heb ik die dingen, en dan moet ik ze dus eerst wegen? Moet dat per stuk, per tien, per doosje en wat zijn de streefwaarden en de aanvaardbare marges?
En dan moeten ze vervolgens in de oven toch? 180 graden 25 min net als bij een cake? Rooster of bakplaat? Worden ze ook beter als je ze vantevoren marineert met kruiten, of is peper en zout voldoende?
Vervolgens moet je ze dan weer wegen? Wederom; streefwaarden, marges...knapperigheid?
Daarna afsteken; mag dat gewoon gericht naar welke windrichting dan ook of moet 'ie perse met het kontje naar het oosten? En hoe herken ik het juiste resultaat? Boze buren, opvliegende vogels, losschietend mortel?
(sorry, ben beetje opstandig na erg vermoeiende dagen en klotenconfrontatie zonet, ik ga zo ook echwel drogen, zijn zeker wat vochtig)
Help deze ouwe pyro ns uit? Dus nu heb ik die dingen, en dan moet ik ze dus eerst wegen? Moet dat per stuk, per tien, per doosje en wat zijn de streefwaarden en de aanvaardbare marges?
En dan moeten ze vervolgens in de oven toch? 180 graden 25 min net als bij een cake? Rooster of bakplaat? Worden ze ook beter als je ze vantevoren marineert met kruiten, of is peper en zout voldoende?
Vervolgens moet je ze dan weer wegen? Wederom; streefwaarden, marges...knapperigheid?
Daarna afsteken; mag dat gewoon gericht naar welke windrichting dan ook of moet 'ie perse met het kontje naar het oosten? En hoe herken ik het juiste resultaat? Boze buren, opvliegende vogels, losschietend mortel?
(sorry, ben beetje opstandig na erg vermoeiende dagen en klotenconfrontatie zonet, ik ga zo ook echwel drogen, zijn zeker wat vochtig)
Je kan er ook een paar tussen je bilnaad doen, daar drogen ze ook goed. Succes!![]()
Help deze ouwe pyro ns uit?
En dan moeten ze vervolgens in de oven toch? 180 graden 25 min net als bij een cake? Rooster of bakplaat?
Idem dito right back at ya, horsieIs weer eens wat anders dan peper in je reet. Ach ja kruit of kruid, what's in a name...
Laat je niet gek maken Richardus!
Je kan er ook een paar tussen je bilnaad doen, daar drogen ze ook goed. Succes!![]()
Jij nog ergens in onze regio die linten tegengekomen?Je spreekt dus uit ervaring
En uhhhh, willen wij het eigenlijk wel weten![]()
Jij nog ergens in onze regio die linten tegengekomen?
Help deze ouwe pyro ns uit? Dus nu heb ik die dingen, en dan moet ik ze dus eerst wegen? Moet dat per stuk, per tien, per doosje en wat zijn de streefwaarden en de aanvaardbare marges?
Hierbij een straatfilm van het product.
Echter nog niet helemaal duidelijk of deze versie een fabrieksfout is.
Hij had ze met de bruine knetter...euh, goudenJe spreekt dus uit ervaring
Je bent een freak of je bent het niet.Je spreekt dus uit ervaring