[Lidl] Knetterlinten 60-delig

Vanmorgen aan het eind van de ochtend in Soest lag er een heel karton, ik heb een pakje of 6 meegenomen en ik wou er nog een foto van maken maar het was best druk in de winkel met normaal supermarkt volk :)

Groningen Vinkhuizen heeft nog paar tientallen pakjes! Vijf gehaald, ben benieuwd of het verspild geld is of niet, ach, kan er altijd wat leuks van maken ;)

Help deze ouwe pyro ns uit? Dus nu heb ik die dingen, en dan moet ik ze dus eerst wegen? Moet dat per stuk, per tien, per doosje en wat zijn de streefwaarden en de aanvaardbare marges?
En dan moeten ze vervolgens in de oven toch? 180 graden 25 min net als bij een cake? Rooster of bakplaat? Worden ze ook beter als je ze vantevoren marineert met kruiten, of is peper en zout voldoende?
Vervolgens moet je ze dan weer wegen? Wederom; streefwaarden, marges...knapperigheid?
Daarna afsteken; mag dat gewoon gericht naar welke windrichting dan ook of moet 'ie perse met het kontje naar het oosten? En hoe herken ik het juiste resultaat? Boze buren, opvliegende vogels, losschietend mortel?

:D (sorry, ben beetje opstandig na erg vermoeiende dagen en klotenconfrontatie zonet, ik ga zo ook echwel drogen, zijn zeker wat vochtig)

Help deze ouwe pyro ns uit? Dus nu heb ik die dingen, en dan moet ik ze dus eerst wegen? Moet dat per stuk, per tien, per doosje en wat zijn de streefwaarden en de aanvaardbare marges?
En dan moeten ze vervolgens in de oven toch? 180 graden 25 min net als bij een cake? Rooster of bakplaat? Worden ze ook beter als je ze vantevoren marineert met kruiten, of is peper en zout voldoende?
Vervolgens moet je ze dan weer wegen? Wederom; streefwaarden, marges...knapperigheid?
Daarna afsteken; mag dat gewoon gericht naar welke windrichting dan ook of moet 'ie perse met het kontje naar het oosten? En hoe herken ik het juiste resultaat? Boze buren, opvliegende vogels, losschietend mortel?

:D (sorry, ben beetje opstandig na erg vermoeiende dagen en klotenconfrontatie zonet, ik ga zo ook echwel drogen, zijn zeker wat vochtig)
Je kan er ook een paar tussen je bilnaad doen, daar drogen ze ook goed. Succes! :D

Hahaha. Goud dit :D.

Help deze ouwe pyro ns uit?
En dan moeten ze vervolgens in de oven toch? 180 graden 25 min net als bij een cake? Rooster of bakplaat?

Hahahaha, ik heb zowat krom gelegen van deze reactie. Ik zou in jouw geval wel het cake blik met daarin bakpapier gebruiken om ze lekker in het midden van de vortex van warme lucht van de droogoven op een rooster laten drogen. Dan worden ze het beste :p :wink:.

Maarre nu weer even serieus on-topic.

Wat Bolle al zei klopt, er zijn 2 versies in omloop. de versie met de gouden titanium knetter en de versie met de zilveren knetter. Je kunt wel een verschil in de sterren terug zien. In die sterren van de gouden titanium knetter zie je namelijk deeltjes terug die licht weerkaatsen welke denk ik het titanium goud effect veroorzaken. In die sterren van de versie die ik heb zijn ze allemaal mat donkergrijs tot matzwart. De linten zijn niet slecht maar ook zeker niet goed.

Ik ga ze in ieder geval lekker op stoken.

Wie wil er een doosje van de goede versie ruilen met deze versie om te vergelijken :p?

Stiekem is die eigenlijk toch wel erg blij dat die ze na al die reizen rond de wereld in zijn bezit heeft.:p

Van beste cake van het jaar naar "beste knetterlint van het jaar" jawel dames en heren. Ik ben iig zeer benieuwd en kan niet wachten om mijn stem uit te brengen.

Back
Bovenaan