Crazy_ramon
VWC lid
Deze presteren na drogen net zoals die van Bolle? In dat geval zou het kunnen,Ik heb van 2 winkels, 1 lading klam andere lading vochtig.
Beide presteren na goed drogen, 48 uur letterlijk op de kachel zoals ze moeten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze presteren na drogen net zoals die van Bolle? In dat geval zou het kunnen,Ik heb van 2 winkels, 1 lading klam andere lading vochtig.
Beide presteren na goed drogen, 48 uur letterlijk op de kachel zoals ze moeten.
Afgelopen weekend een ander pakje getest van hetzelfde filiaal en een pakje van een ander filiaal.
Conclusie bij beide filiaal een goede batch te pakken.
Apart dus dat er zoveel verschil in de batches zit.
Hoe kunnen ze door de test heen gekomen zijn? hahahah
Kan ik ze nog wel veilig in een smal straatje afsteken zonder zaken op 2 meter afstand te beschadigen?
Precies, dat heb ik dus ook. En m'n pakjes wegen ook nog eens 230 gram of meer. Ik heb zelfs pakjes van 245 gram die net zo presteren als die van Bolle. We zijn gewoon geluksvogels denk ik haha. Het mysterie van de knetterlinten hahaHad ze gister gehaald en gelijk afgestoken had precies de zelfde als op het filmpje van bolle zonder te drogen
Hoe kunnen ze door de test heen gekomen zijn? hahahah
Kan ik ze nog wel veilig in een smal straatje afsteken zonder zaken op 2 meter afstand te beschadigen?
Volgens de gebruiksaanwijzing is 1 meter afstand bewaren al voldoende![]()
Ik ben een testje aan het doen met mijn knetterlinten. Laat ze komende uren even goed uitdrogen in de hetelucht oven op lage stand.
Ik had er aan het begin van de avond eentje afgestoken en die ging niet goed af. De knetterlint ontbrande in eerste instantie niet en toen ik deze vervolgens aanstak bleef hij halverwege ook alweer steken. Ik denk dat het een vochtprobleem is.
Ik voel gewoon het vocht ook van die knetterlinten afkomen als ik ze uit de oven haal.
Laat ze er nog een paar uurtjes in liggen en dan laat ik ze in de oven met de deur open lekker rustig afkoelen. Eens kijken of er verschil in zit na het drogen.
edit: het begint hier nu inmiddels wel te stinken in huis van de verdamping. Heb net de knetterlinten opnieuw gewogen en er is inmiddels al 20 gram aan vocht uit in 45 minuten tijd.
Bekijk bijlage 58345