[Lidl] Knetterlinten 60-delig

Lekker hoor haha, hele wetenschappelijk onderzoek naar het drogen van knetterlinten. Iemand nog een grafiek erbij, met het aantal gram uitgezet tegenover breedte van het effect.

Denk toch wel dat het verschillende batches zijn, of gewoon een lading waarbij de normale flitsknetters tijdelijk op waren en vervolgens tijdelijk zijn overgestapt op brede chryknetters.

Afgelopen weekend een ander pakje getest van hetzelfde filiaal en een pakje van een ander filiaal.
Conclusie bij beide filiaal een goede batch te pakken.

Apart dus dat er zoveel verschil in de batches zit.

Afgelopen weekend een ander pakje getest van hetzelfde filiaal en een pakje van een ander filiaal.
Conclusie bij beide filiaal een goede batch te pakken.

Apart dus dat er zoveel verschil in de batches zit.

Hoe kunnen ze door de test heen gekomen zijn? hahahah

Kan ik ze nog wel veilig in een smal straatje afsteken zonder zaken op 2 meter afstand te beschadigen?

20201209_143831.jpg

Ik heb ze met kleine balletjes, welke gewoon prima zijn hoor, maar helaas niet zo extreem als op somige filmpjes

Kan ik ze nog wel veilig in een smal straatje afsteken zonder zaken op 2 meter afstand te beschadigen?

Zohé, die zijn echt bizar goed.. apart dat er zoveel verschil in zit inderdaad!

Had ze gister gehaald en gelijk afgestoken had precies de zelfde als op het filmpje van bolle zonder te drogen
Precies, dat heb ik dus ook. En m'n pakjes wegen ook nog eens 230 gram of meer. Ik heb zelfs pakjes van 245 gram die net zo presteren als die van Bolle. We zijn gewoon geluksvogels denk ik haha. Het mysterie van de knetterlinten haha

Volgens de gebruiksaanwijzing is 1 meter afstand bewaren al voldoende:p

Ik heb bij mij ook 1 lint open gemaakt. Bij mij bestaat het grootste deel uit grijze balletjes met zo nu en dan een paar zwarte balletjes.

Op Bolle zijn film bestaat het lint zo te zien uit allemaal zwarte balletjes.

Heb je Overvecht, Kanaleneiland of Hoograven in Utrecht al geprobeerd? Haha je gaat het hele land door voor een paar knetterlinten.:D

Heb 8 goede pakken pure zwarte sterren en 3 met wat grijze sterren erdoor.
Afgelopen zaterdag een pak van die zwarte gedaan en die gingen goed los.
Net even een opengeknipt met grijze sterren en een paar zwarte en is een heel stuk minder.
Mijn advies?
Neem een schaar mee naar de Lidl:blink:

20201209_184254.jpg
20201209_184249.jpg

Ik ben een testje aan het doen met mijn knetterlinten. Laat ze komende uren even goed uitdrogen in de hetelucht oven op lage stand.

Ik had er aan het begin van de avond eentje afgestoken en die ging niet goed af. De knetterlint ontbrande in eerste instantie niet en toen ik deze vervolgens aanstak bleef hij halverwege ook alweer steken. Ik denk dat het een vochtprobleem is.

Ik voel gewoon het vocht ook van die knetterlinten afkomen als ik ze uit de oven haal.

Laat ze er nog een paar uurtjes in liggen en dan laat ik ze in de oven met de deur open lekker rustig afkoelen. Eens kijken of er verschil in zit na het drogen.

edit: het begint hier nu inmiddels wel te stinken in huis van de verdamping. Heb net de knetterlinten opnieuw gewogen en er is inmiddels al 20 gram aan vocht uit in 45 minuten tijd.

knetterlinten_drogen.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben een testje aan het doen met mijn knetterlinten. Laat ze komende uren even goed uitdrogen in de hetelucht oven op lage stand.

Ik had er aan het begin van de avond eentje afgestoken en die ging niet goed af. De knetterlint ontbrande in eerste instantie niet en toen ik deze vervolgens aanstak bleef hij halverwege ook alweer steken. Ik denk dat het een vochtprobleem is.

Ik voel gewoon het vocht ook van die knetterlinten afkomen als ik ze uit de oven haal.

Laat ze er nog een paar uurtjes in liggen en dan laat ik ze in de oven met de deur open lekker rustig afkoelen. Eens kijken of er verschil in zit na het drogen.

edit: het begint hier nu inmiddels wel te stinken in huis van de verdamping. Heb net de knetterlinten opnieuw gewogen en er is inmiddels al 20 gram aan vocht uit in 45 minuten tijd.

Bekijk bijlage 58345

Krijg er trek van :angel:

Back
Bovenaan