[Lidl] Knetterlinten 60-delig

Hier een foto van de sterren in mijn knetterlinten van 3 dozen na een dag op de vloerverwarming. Er zijn zilvergrijze en zwarte sterren te zien. Er zit trwns ook lijm boven op mijn sterren, dat is ws van het sealen van de strip.

20201210_230155.jpg

Ga morgen denk ik toch nog een keer een rondje proberen bij 3 grote vestigingen, die hadden allemaal nog een volledig opgebouwde display staan.

Hier net ook m’n pakjes gewogen. 1x 171 gram en 196gram... veel verschil vind ik. Beide niet op verwarming gehad, alleen op kamertemperatuur

Hierbij wat informatie van mij:
Afgelopen zaterdag heb ik een aantal pakjes gehaald en deze 3 dagen gedroogd:
92392946-F541-44BC-9D28-DE5F1134238A.jpeg

Nu aantal dagen later bij een ander filiaal weer een aantal pakjes, deze zijn (nog) niet gedroogd:
4BE619D4-CC97-4D2C-8615-8C9FDD5FC191.jpeg

Zoals hier op forum te lezen is zijn er verschillende gewichten, dit heeft dus niets met drogen te maken (al zullen ze vast beter knetteren).
Hierbij wat zitten ontleden:
A4986320-0FDF-420C-80D3-D5458BE65813.jpeg

Duidelijk te zien dat de onderste meer sterren heeft.
Deze komt dan ook uit het zware pakje.

Tot slot het lot-/batchnummer:384B8DD7-036B-4819-83C5-DF3A7860D3C0.jpeg

Ook dit zegt dus niets over de inhoud / kwaliteit van de knetterlinten.

Excuses voor de foto’s, deze zijn gedraaid.

Ik ben nu de lichtere aan het drogen en zal vanavond even testen hoe het verschil is.

Kutzooi, weer misgegrepen bij 2 lidls... ik geef het op helaas, iemand die misschien mij blij kan maken met een pakje?

Zou wel handig zijn al men weet welke regio het is :)

Zelf heb ik bij de opning wat kunnen scoren, de bezoekjes daarna aan de lidl, waren zonder succes.
volgens mij komen ze ook niet meer hier binnen bij de plaatselijke lidl

(er liggen hier in beide lidls, enkel nog het fonteinenpakket van 6st en 1 bril, en wat aansteeklonten.
de rest is al op vanaf de 1e dag dat ze hier gingen verkopen)

kk, die zijn echt vet. Het mooie is ook die snelheid en niet dat je daarna nog die vonkjes van al dat papier ziet. Die normale gaan te sloom en rommelig.

Nooit gedacht dat ik dit jaar met extra plezier een mat zou gaan breien van 7 pakjes ratellinten..... Een doosje als eindbom vind ik wel passend :handsup:

Back
Bovenaan