Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Geen knetterlinten meer zie ik, heeft dat een reden of jullie weten?

De ratellinten werden iets te goed verkocht, vandaar dat ze hem uit de handel hebben gehaald. Zodat het wel weer voldoet aan de nieuwe eisen omtrent categorie 1 moet meuk zijn.

Komt zo op bovenstaande film nog wel redelijk over. Misschien tog weer wat pakjes halen voor mn zoon.

met alle respect maar deze knetterlinten zijn echt prut. Als je echt nog goede wilt hebben moet je die van klasek hebben.

Komt zo op bovenstaande film nog wel redelijk over. Misschien tog weer wat pakjes halen voor mn zoon.

Ik zou zijn audio niet goed noemen, dus het is moeilijk inschatten.
is de video versneld?

Het is niet veel soeps. Er was geen eens vonkoverslag toen ze op elkaar lagen..
Voor kinderen misschien leuk.

Gisteravond met de grootste kleine man wat spul opgehaald. Knetterlinten waren niks bijzonders. Crackling shot waren best leuk, eerst vuur dan met fluit en dan knetter. Ging ook wel wat harder.

Ik zou zijn audio niet goed noemen, dus het is moeilijk inschatten.
is de video versneld?

Het is niet veel soeps. Er was geen eens vonkoverslag toen ze op elkaar lagen..
Voor kinderen misschien leuk.

De video is niet versneld, de video is opgenomen in een hoek tussen 2 muren, dat zul je terug horen in de video.

Als ik de flashing shots zo zie is het de Flash nogwat van Action, maar dan 2 andere kleuren.

Alle 2 de sets
de flashing kings en de flashing shots komen bij lesli weg , en doen inderdaad hetzelfde alleen in een andere kleur.
Blauw en groen hebben mijn voorkeur dus toch alle 2 de setjes nodig 😉

Ik had wel t idee dat t flashing gedeelte van de action uitvoering iets korter en minder vel was maar dat kan aan de kleuren liggen.

Back
Bovenaan