MasterBsc
VWC lid
Gisteravond nog wat wezen stoken en ik vind het echt leuk en kwalitatief vuurwerk
De grondbloemen doen het prima voor die 1 gram. Ik had de goede knetterlinten met de goudbruine spetters ( is helaas niet zo goed te zien op beeld ) en de kwaliteit was ook super. Heel erg kwalitatief en stevig viscolont ook viel me op. De crackling shots zijn eigenlijk Happiness en verbaasde ons heel erg! Super leuk vuurwerk is dat met dezelfde crackling als de goede knetterlinten.
De hype zou eigenlijk op de crackling shots moeten zitten want dat is echt veel leuker vuurwerk dan de knetterlinten door de combinatie van een leuke fontein, fluit en de goede crackling in wat meer 'geweld'. Die hype van de knetterlinten was ook een beetje onstaan nadat Bolle er een hoop tegelijk had gedaan. Mijn aanraden is juist dat je de crackling shots moet inslaan

De hype zou eigenlijk op de crackling shots moeten zitten want dat is echt veel leuker vuurwerk dan de knetterlinten door de combinatie van een leuke fontein, fluit en de goede crackling in wat meer 'geweld'. Die hype van de knetterlinten was ook een beetje onstaan nadat Bolle er een hoop tegelijk had gedaan. Mijn aanraden is juist dat je de crackling shots moet inslaan