Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Hier alleen 2 volcano assortimenten kunnen krijgen. Was er 2 minuten na openingstijd omdat ik niet echt rekening mee had gehouden dat er gekrapt moest worden. Echt alles was al leeg geroofd.. mensen die voor 150 euro aan knetterlinten contant af rekenen.. marktplaats enz zal wel vol staan vanmiddag!!

Je kon wel eens gelijk krijgen...Screenshot_2020-12-05-11-11-17-568_nl.marktplaats.android.jpg

Knetterlinten bij mij zijn ook niet zo goed als die bij Bolle. Ga ze even laten drogen, hopelijk helpt dat een beetje.

Vandaag bij 5 Lidl's geweest. 3 vestigingen was echt alles leeg op wat sterretjes na. Andere 2 nog wel fonteinen maar dat was het ook wel. En dat allemaal voor 10.00uur haha.

11.00 uur update, Lidl Vinkhuizen:
Alle knetterlinten zijn nu weg, net als een groot deel van de grondbloemen en de vulkanenpakketten. Ongeveer de helft van de Street Boss pakketten en de Crackling Shots is ook verkocht, naast een paar pakjes knettervulkanen en fonteinenpakketten, zowel normaal als XXL. Aansteeklonten, XXL fonteinen, Pili Crackers en 2021 sterren lijken niet te zijn veranderd sinds 7.30-7.45.
20201205_110028[1].jpg

Bij Lidl Roosendaal hadden ze rond half 10 alles nog. Knetterlinten zijn inmiddels op. Pili Crackers gaan denk ik ook wel hard. De duurdere pakketten lagen er nog wel.

Klopt, vallen in het niets in vergelijk met het filmpje die gisteren hier geplaatst is. Zijn vergelijkbaar met de knetterlint van de Aldi van vorig jaar. Het kan zijn dat het door het vocht komt. Ik heb ze op de verwarming liggen en na een paar dagen drogen weer eens proberen. We zullen zien

Ik zie inderdaad steeds meer filmpjes op duiken met andere kwaliteit linten dan die van mij. Heb gister 20 pakjes gekocht. Zou ik dan zeer toevallig daar uit een "fabrieksfout" getrokken hebben die beter presteert. Zal vanaaf eens wat andere linten testen uit die 20 pakken.

Het spul is inderdaad behoorlijk vochtig. Niet alleen de crackling linten, maar alle producten. Had ze even in de zon laten liggen, puur toevallig overigens, en vrijwel meteen besloeg het plastic van de crackling shots en fonteinzakjes aan de binnenkant. Denk dat als je de boel enige tijd met open verpakking op een flink warme verwarming legt je wel iets van verbetering moet gaan zien.

Ik heb ook 2020SL1145-01.
Qua tijdsduur zijn deze nog altijd stukken beter dan recente Aldi knetterlinten.
Mijn filmpje is onderweg.

Het spul is inderdaad behoorlijk vochtig. Niet alleen de crackling linten, maar alle producten. Had ze even in de zon laten liggen, puur toevallig overigens, en vrijwel meteen besloeg het plastic van de crackling shots en fonteinzakjes aan de binnenkant. Denk dat als je de boel enige tijd met open verpakking op een flink warme verwarming legt je wel iets van verbetering moet gaan zien.

Het klopt ze zijn erg vochtig. Ik heb ze nu een tijdje op de verwarming liggen en nu het karton warm is geworden, voel je pas hoeveel vocht in het karton zit. Komt trouwens ook een chemische lucht van het karton af wat niet prettig is :no:

8 uur, stond nog ingepakt op een pallet. Heb een paar dozen zelf gepakt en open gemaakt en wat dingen er uit gehaald. was echt chaos :bonk:

130123528_2810213659235110_1838254062748410404_n.jpg

Vanmorgen even gekeken maar al het leuke spul was al weg. Schijnt dat half 8 al 30 man voor de deur stond hahaha. Begrijp dat niet hoor, zijn diverse winkels waar je al een tijdje op je gemak kunt shoppen.
Ontstaat echt een run op dit moment

Back
Bovenaan