Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Ik heb nog nooit zn gezeik meegemaakt.
Elke locatie hier had 1 karton kentterlinten

1 persoon ging met die doos ervandoor.
Triest allemaal, geen kans gehad bij 4 locaties op rij.

Je woont ook nog in een hoofdstad dan is het helaas voor mijn gevoel nog erger allemaal. Iets van een totaal gebrek aan nuchterheid. Pffft. Triest gedrag dit. Echt niets maar dan ook helemaal niets voor een ander over hebben.

Er zal maandag toch wel weer aangevuld worden neem ik aan? Misschien morgen al wel.

Ik had ook 2 kartons knetterlint gewild maar dat lag er simpelweg niet. Je moet wat met deze jaarwisseling, volgende week nog maar even kijken of er nog wat te scoren valt en anders hopen dat ze van aldi net zo goed zijn.

Ik heb nog nooit zn gezeik meegemaakt.
Elke locatie hier had 1 karton kentterlinten

1 persoon ging met die doos ervandoor.
Triest allemaal, geen kans gehad bij 4 locaties op rij.

Sommige mensen zijn knetter. Nee, serieus heel triest dat egoïstische gedrag. Hier was het ook druk om acht uur vanmorgen, maar niemand was zo asociaal om alles in grote hoeveelheden in te slaan zodat iedereen (waaronder ik zelf) wat pakjes knetterlinten en grondtollen kon meepikken. Zo kan het dus ook.

Lekker makkelijk om je mede pyro de zwarte piet toe te schuiven. Had lidl maar in ieder filiaal een europal van de knetterlinten neer moeten zetten.

Voorgaande jaren is cat1 al heel populair gebleken en dan je actie week starten met 80 pakjes knetterlint per filiaal.

Stuur lidl maar een boze mail

Succes

@ Sirens Dat was helaas niet het geval. Dus in dat geval vind ik het persoonlijk vrij onbeschoft om dan maar een heel karton mee te nemen en de andere liefhebbers niets te gunnen. Of is het wie het eerst komt het eerst maalt?

Het was te laat om op het verbod te anticiperen als importeur zijnde, want dat zorgt er mede voor dat de vraag zo groot is.

Vorig jaar waren knetterlinten ook in rap tempo uitverkocht. Ook op de situatie van vorig jaar is niet geanticipeerd.

Wat we vergeten is dat dit is hoe deze toko's werken. Hele buts inkopen en tegen bijna inkoop wegzetten, traffic genereren in de hoop dat mensen ook andere dingen kopen.

Nogmaals, klaag bij lidl.

Ieder filiaal heeft maar 80 of 160 pakjes binnen gekregen. Ook al neemt iemand daar de helft van mee dan is daar niks aso aan.

Zo op het oog had de Lidl waar ik vanochtend was ook zo'n 100-120 pakjes. 20 pakjes meegenomen, waarvan een deel voor een vriend.
Vorige jaar achter het net gevist en dit jaar dus wat "geluk".. dit jaar een hoop mooi cat1 gekocht bij andere winkels dus heb de rest van Lidl laten liggen. Wat me opviel dit jaar is dat er veel ouders hele karren vol gooide met fontijnen, toch mooi om te zien dat het vuurwerk de winkel uit vliegt, zonde dat F2 niet gewoon kan dit jaar :(

Ik vind van wel. Je hebt wel degelijk een punt hoor. Het ligt ook zeker aan het beleid van de Lidl. Maar ik gun een ander toch ook nog wel wat. :wink:

Fonteinen mix zijn leuk, net paar getest met me zoontje. Knetterlinten ging ook niet verkeerd, ze waren droog denk ik haha

Lekker makkelijk om je mede pyro de zwarte piet toe te schuiven. Had lidl maar in ieder filiaal een europal van de knetterlinten neer moeten zetten.

Voorgaande jaren is cat1 al heel populair gebleken en dan je actie week starten met 80 pakjes knetterlint per filiaal.

Stuur lidl maar een boze mail

Succes
Pardon medepyro???

Het beland zelfs op Marktplaats lijkt eerder op een gat in de markt, handel dus.
Kom het zelfs op fb marketplace tegen

Gewoon doen.

Normaal steek je een compound af, 100 euro in 1 minut. Daar heb je heel wat zakken fontijnen voor.

Zomers zijn deze fontijn zakken geweldig.
Prachtig afsluiter voor een avondje bbq en biertje er bij en genieten maar.

Back
Bovenaan