Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Zo meteen even getest. Knetter was minder groot dan bij Eindje-Pyro maar wel redelijk hard en de linten gingen goed door.

Ik was om precies 08:00 uur vanochtend in Zeist. Het leek wel uitverkoop. Binnen een mum van tijd waren ze er grotendeels doorheen bizar gewoon. En ik maar denken ik ben lekkah vroeg. Volwassenen en kinderen waaronder ik (haha) waren aan het graaien, graaien graaien. Ook maar 1 doos knetterlinten hier. Hier heb ik gelukkig nog wel 3 doosjes van kunnen bemachtigen samen 3 doosjes Knetterfonteinen en de Fonteinenmix.
Crackling Shots hadden ze niet in Zeist. komende week nog even checken wordt misschien nog aangevuld.

Sommige pakjes voelen klam-vochtig aan, denk dat ze bijna rechtstreeks naar de winkels zijn gegaan. Zit aardig verschil in gewicht, vochtigere pakjes zijn ongeveer 8 a 10 gram zwaarder. Heb van 2 winkels de ene zijn duidelijk droger dan de andere.

In 4 uur tijd heeft een klammig pakje 12 gram verloren aan gewicht!

Knetteren dat ze doen, gaan ook 2x zo snel ofzo.

Echt geweldig dit, kan hier wel van genieten. Mooie beelden, iedereen wil vuurwerk hebben, gekkenwerk hoe het nu gaat in die winkels met cat1.

Dozen waren echt zeer vochtig toen ze geleverd werden. De onderkant van de dozen viel er zelfs uit zo vochtig.

8 uur, stond nog ingepakt op een pallet. Heb een paar dozen zelf gepakt en open gemaakt en wat dingen er uit gehaald. was echt chaos :bonk:

Bekijk bijlage 58149

Precies hetzelfde in Zeist vanochtend. Slechte zaak eigenlijk. Alles had al netjes in de schappen moeten liggen doen ze dat pas 1 minuut over 8:bonk: Het enige wat mij irriteerde is hoe inhalerig een hoop mensen worden sommige hadden echt karren vol. Niet echt leuk om te zien. Gun een ander ook wat zeg.

Moest een ochtendje werken maar zojuist rond half 1 naar de lidl geweest en wonder boven wonder lag het hele vak knetterlint nog vol! Dus geluk gehad als ik de verhalen hierboven lees. Verder was alles nog te krijgen, alleen van de grondbloemen lag er nog maar 4 pakjes.

Precies hetzelfde in Zeist vanochtend. Slechte zaak eigenlijk. Alles had al netjes in de schappen moeten liggen doen ze dat pas 1 minuut over 8:bonk: Het enige wat mij irriteerde is hoe inhalerig een hoop mensen worden sommige hadden echt karren vol. Niet echt leuk om te zien. Gun een ander ook wat zeg.

Omg die foto:bonk:

Ik was vanmorgen met mijn zoon om 9.00 uur bij de grootste Lidl in Roermond, met de gedachten; ik probeer eerst hier iets te scoren. Omdat deze het dichts bij mijn huis is. Schappen lagen overvol met Cat.1 , dus ik heb hier natuurlijk alles ingeslagen wat ik wilde. Ongeveer voor €45,-. Het was ook helemaal niet druk... Sterker nog, ik stond daar alleen met mijn zoon uit te zoeken. Bij de 2 andere Lidl's in Roermond ben ik niet meer geweest, dus wat daar aan Cat.1 ligt weet ik niet...

Back
Bovenaan