Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Contact gehad met Lidl via Instagram, ze geven aan dat er geen nieuwe leveringen meer komen..![]()
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Er lag vanalles strak aangevuld in de schappen, wat er vanmorgen nog niet lag. Maar helaas waren de knetterlinten nog steeds nergens te vinden... Desondanks heb ik toch maar twee zakken Volcano fonteinen meegenomen. Al heel wat, aangezien ik dat op zaterdag om 11 uur al niet meer kon vinden.
Zoals ik het zaterdagochtend ook aantrof. Dus ik vraag de manager of er toevallig nog voorraad is geleverd. "Ja, maar we hebben nu geen tijd om dat aan te vullen. Vanavond pas....wat zoek je?"
Hier wel de crackling schocks aangetroffen; die lagen dan weer niet in De Lier. Helaas had hij geen knetterlinten geleverd gekregen. Ook al niet! Ik kreeg heel sterk de indruk dat ik echt de eerste malloot was in die vestiging die nu vanavond al vroeg om vuurwerk. Maar geen knetterlinten en ook geen knettervulkanen. Dus de levering van dit cat.1 vuurwerk is bijzonder onregelmatig en onvoorspelbaar. Zelfs de medewerkers weten niet wat er komt! Ik houd deze week gewoon de vestigingen in de gaten. Elke dag effe spieken of er nog knetterlinten liggen en/of knettervulkanen
Want dan heb ik alles van de Lidl wel rond.
Nou, een update: Buytenwegh had daarnet nog pakketjes en een paar vulkaanmixen, maar de rest was weg. De Leyens, alles pleite. Seghwaert, 't leek alsof daar nooit vuurwerk was geweest.In Zoetermeer lag er bij 1 winkel niets en bij de ander was alles, behalve de knetterlinten, aangevuld.
Ga de Aldi maar proberen volgende week.

Er zal maandag toch wel weer aangevuld worden neem ik aan? Misschien morgen al wel.
Ik had ook 2 kartons knetterlint gewild maar dat lag er simpelweg niet. Je moet wat met deze jaarwisseling, volgende week nog maar even kijken of er nog wat te scoren valt en anders hopen dat ze van aldi net zo goed zijn.
ach ja het zijn bare tijden.