Lidl 2022

Ik heb ook gelezen dat er bij winkels voorraad van vorig ook in de schappen kan liggen. Vorig jaar hadden ze al voorraad gekregen waarna t verbod alsnog opgelegd werd.

Wauw top man! In het filiaal bij mij net over de grens hebben ze op de Painted Sky na, alles wat ik op mijn verlanglijstje heb staan.

Inderdaad bij mijn filiaal ook geen Painted Sky en geen Nico. Nico hoeft voor mij sowieso niet echt. Maar op de Painted Sky na, verkopen ze alles wat ik wil. Ik zie zelfs de "Unforgettable" van Weco nog te koop staan. Dit vind ik toch wel een pareltje voor het Duitse vuurwerk.

Bij Centershop verkopen ze wel enkele producten van Nico, Lesli en Comet.
Er zitten hier enkele filialen van Centershop over de grens bij ons.
Want volgens mij woon toch ook ergens in de regio Roermond?

Bij Roermond over de grens in Niederkruchten zit een Centershop en anders in Wassenberg zit er ook eentje. Dat is bij Vlodrop de grens over.

Ja klopt ik ga altijd naar Niederkruchten. Nico hoeft van mij ook niet perse, painted sky was wel een favoriete maar voor hetzelfde geld ook mooie andere producten

Ja klopt ik ga altijd naar Niederkruchten. Nico hoeft van mij ook niet perse, painted sky was wel een favoriete maar voor hetzelfde geld ook mooie andere producten

Klopt, Painted Sky stond ook mijn lijstje, maar is helaas alleen nog ver weg in het oosten van Duitsland te krijgen voor zover ik heb bekeken. Hiervoor in de plaats kunnen wij dan wel de Firefly kopen, die je weer niet in het oosten van Duitsland krijgt. De Wildstorm kan ik in geen enkele vestiging meer vinden.

Je kan hooguit geluk hebben dat deze nog ergens toevallig in de schappen ligt, omdat er nog een paar over zijn van voorgaande jaren. Net zoals destijds met de Night Howler. Die stond ook nergens meer in de folders, maar ik heb er 3 jaar geleden nog 2 kunnen bemachtigen die nog over waren en dus in de schappen lag. Beide toen natuurlijk gekocht en de laatste huiler 2 jaar geleden gestookt.

Zo ben ik net eens gaan checken over de producten die verkocht worden in de Lidl's van Duitsland.
Nu blijkt voor zover ik heb kunnen checken, dat alle Lidl's grenzend aan Nederland dezelfde producten verkopen, dus grenzend vanaf Groningen tot Maastricht.

Dat zijn dan allemaal dezelfde folders: https://www.marktguru.de/leaflets/1322164/page/0

Ga je verder Duitsland in, dus eigenlijk over de helft richting het oosten van Duitsland, dus richting Poolse en Tsjechische grens, daar liggen de Lidl vestigingen die het volgende verkopen: https://www.marktguru.de/leaflets/1322168/page/0

De Big Surprise is dan weer in het westen van Duitsland te koop en in plaats van deze is de Raptor weer in het oosten van Duitsland te koop en niet bij ons in de buurt.

Ook bedankt voor je tip.
De reden dat de Night Howler/Crying Wolff eruit is in Duitsland, is omdat er plastic in de gil tubes zit.

Edit: Misschien ook wel omdat het in de hummer tubes zit.
Misschien een reden dat hummer cakes aan het uitsterven zijn?

Deze tubes waren gewoon van karton hoor
Nergens geen plastic te bekennen.

Hier een vid van Pyro heinsberg ,, voor mij het perfecte voorbeeld waarom sommige video’s je valse hoop kunnen geven en mij ook al vaker teleurgesteld hebben.
Hij heeft de cake met 2 verschillende camera’s opgenomen en hoor het sound verschil .

Hier een vid van Pyro heinsberg ,, voor mij het perfecte voorbeeld waarom sommige video’s je valse hoop kunnen geven en mij ook al vaker teleurgesteld hebben.
Hij heeft de cake met 2 verschillende camera’s opgenomen en hoor het sound verschil .

Ik ga meer voor de effecten dan het geluid. ik vind de firefly wel mooi.

Ik vind t wel jammer dat je bij Lidl niet een duidelijke scheiding hebt in segment zoals bij de Aldi.
Je kunt niet zien welke Lidl fillialen die Nico artikelen hebben op basis van een geografische verdeling.

Ik wil heel graag die scream & bang raketten of de phantom & ghost pijlen. Lekkere gilllers maar ruk dat ze gewoon niet te verkrijgen zijn in t westen.

Ik vind t wel jammer dat je bij Lidl niet een duidelijke scheiding hebt in segment zoals bij de Aldi.
Je kunt niet zien welke Lidl fillialen die Nico artikelen hebben op basis van een geografische verdeling.

Ik wil heel graag die scream & bang raketten of de phantom & ghost pijlen. Lekkere gilllers maar ruk dat ze gewoon niet te verkrijgen zijn in t westen.

In duits zijn meer winkels die ze verkopen .
Deze zaak ligt voor de zuid limburgers het dichtste bij.
Bekijk bijlage 69420

Ze hebben ook nog een deel el gato cakes en magnum.
Ook nog de fireball .

Bekijk bijlage 69420

Ook nog de fireball .

Thnx ik heb mij een ongeluk gezocht ook bij andere duitse winkels maar waren allemaal een pokke eind in t oosten of zuiden!

Kga hier zeker langs!!

Je ziet de webshops elk dagdeel leger lopen , dus als je slim bent bestel je wat je graag wil hebben.
Als je bij die shop je winkelwagen wil afrekenen dan staat er eerst een behoorlijk bedrag aan verzendkosten bij maar dat valt weg zogauw je NL aanvinkt en staat je order op afhalen.

Ik vind gewoon jammer dat Lidl die folders niet even op de site pleurt. Is echt een grote chaos met al die folders dit jaar:thumbsup:

Die website van guru is geweldig! Je moet boven de postcode invoeren en dan kun je alle folders zoeken van de desbetreffende filialen.

Dit kun je wel zien: Www.marktguru.de/rp/lidl-prospekte
Hier kun je rechts boven je filiaal intypen en dan zie jent huidige aanbod van deze winkel.

Bekijk bijlage 69420

Ook nog de fireball .

Interessante winkel, leuke producten, alleen is er een toeslag van 50 euro voor verzenden?
69 kilometer vanaf mijn huis, is dus goed te doen. Ik hou deze voor volgend jaar in de gaten.

Bekijk bijlage 69420

Ook nog de fireball .

Interessante winkel, leuke producten, alleen is er een toeslag van 50 euro voor verzenden?
69 kilometer vanaf mijn huis, is dus goed te doen. Ik hou deze voor volgend jaar in de gaten.

Tijdens bestellen vraagt hij welk land , zogauw je NL invoert vervallen de leveringskosten .

Wel weer een apart verschil he tov in ons apenland met dat verzenden , als dat bij ons was zouden wij freaks lekker kunnen shoppen door het hele land .

Back
Bovenaan