Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook gelezen dat er bij winkels voorraad van vorig ook in de schappen kan liggen. Vorig jaar hadden ze al voorraad gekregen waarna t verbod alsnog opgelegd werd.
Wauw top man! In het filiaal bij mij net over de grens hebben ze op de Painted Sky na, alles wat ik op mijn verlanglijstje heb staan.
Inderdaad bij mijn filiaal ook geen Painted Sky en geen Nico. Nico hoeft voor mij sowieso niet echt. Maar op de Painted Sky na, verkopen ze alles wat ik wil. Ik zie zelfs de "Unforgettable" van Weco nog te koop staan. Dit vind ik toch wel een pareltje voor het Duitse vuurwerk.
Bij Centershop verkopen ze wel enkele producten van Nico, Lesli en Comet.
Er zitten hier enkele filialen van Centershop over de grens bij ons.
Want volgens mij woon toch ook ergens in de regio Roermond?
Bij Roermond over de grens in Niederkruchten zit een Centershop en anders in Wassenberg zit er ook eentje. Dat is bij Vlodrop de grens over.
Ja klopt ik ga altijd naar Niederkruchten. Nico hoeft van mij ook niet perse, painted sky was wel een favoriete maar voor hetzelfde geld ook mooie andere producten
Ook bedankt voor je tip.
De reden dat de Night Howler/Crying Wolff eruit is in Duitsland, is omdat er plastic in de gil tubes zit.
Edit: Misschien ook wel omdat het in de hummer tubes zit.
Misschien een reden dat hummer cakes aan het uitsterven zijn?
Deze tubes waren gewoon van karton hoor
Nergens geen plastic te bekennen.
Hier een vid van Pyro heinsberg ,, voor mij het perfecte voorbeeld waarom sommige video’s je valse hoop kunnen geven en mij ook al vaker teleurgesteld hebben.
Hij heeft de cake met 2 verschillende camera’s opgenomen en hoor het sound verschil .
Ik vind t wel jammer dat je bij Lidl niet een duidelijke scheiding hebt in segment zoals bij de Aldi.
Je kunt niet zien welke Lidl fillialen die Nico artikelen hebben op basis van een geografische verdeling.
Ik wil heel graag die scream & bang raketten of de phantom & ghost pijlen. Lekkere gilllers maar ruk dat ze gewoon niet te verkrijgen zijn in t westen.
In duits zijn meer winkels die ze verkopen .
Deze zaak ligt voor de zuid limburgers het dichtste bij.
Bekijk bijlage 69420
Ze hebben ook nog een deel el gato cakes en magnum.
Ook nog de fireball .
Ik vind gewoon jammer dat Lidl die folders niet even op de site pleurt. Is echt een grote chaos met al die folders dit jaar![]()
Ik vind t wel jammer dat je bij Lidl niet een duidelijke scheiding hebt in segment zoals bij de Aldi.
Je kunt niet zien welke Lidl fillialen die Nico artikelen hebben op basis van een geografische verdeling.
Ik wil heel graag die scream & bang raketten of de phantom & ghost pijlen. Lekkere gilllers maar ruk dat ze gewoon niet te verkrijgen zijn in t westen.
Bekijk bijlage 69420
Ook nog de fireball .
Bekijk bijlage 69420
Ook nog de fireball .
Interessante winkel, leuke producten, alleen is er een toeslag van 50 euro voor verzenden?
69 kilometer vanaf mijn huis, is dus goed te doen. Ik hou deze voor volgend jaar in de gaten.